Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Επιχειρησιακό πλάνο για παραδοσιακό ξενώνα.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Ασωνίτης, Ροδόλφος el
dc.contributor.author Θεοχάρης, Βασίλειος el
dc.date.accessioned 2016-08-31T06:35:37Z
dc.date.available 2016-08-31T06:35:37Z
dc.date.issued 2016-08-31
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/5610
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Κέρκυρα el
dc.subject S.W.O.T. analysis el
dc.title Επιχειρησιακό πλάνο για παραδοσιακό ξενώνα. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής FIN -- Α/Α 0030 el
heal.classification Τουρισμός -- Ελλάδα el
heal.classification Τουρισμός -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της el
heal.classification Τουριστικός σχεδιασμός el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2014
heal.bibliographicCitation Ασωνίτης, Ρ. & Θεοχάρης, Β., 2014. Επιχειρησιακό πλάνο για παραδοσιακό ξενώνα. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Η πρόταση όπως έχει αναφερθεί αφορά την δημιουργία ενός παραδοσιακού ξενώνα στην Κέρκυρα, ο οποίος φιλοξενείτε του 1600 στο Δήμο Φαιάκων. Η περιοχή είναι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους γεγονός που ενισχύει την εικόνα του ξενώνα στην αγορά – στόχο. Η φιλοσοφία δημιουργίας του ξενώνα βασίζεται σε έναν Κερκυραϊκο μύθο «το παραμύθι της Ηλιώς». Στο 1ο κεφάλαιο επιχειρείται μια ανάλυση χρησιμότητας ενός επιχειρηματικού σχεδίου, καθώς επίσης περιγράφονται και οι ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών. Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικές έννοιες για τον τουρισμό, το τουριστικό marketing και το ξενοδοχειακό management ώστε να μας βοηθήσουν στην κατανόηση της περαιτέρω ανάλυσης. Στην συνέχεια στο 3ο κεφάλαιο αναλύεται το ευρύτερο εξωτερικό περιβάλλον, κυρίως στον τομέα του τουρισμού, στον Ελλαδικό χώρο αλλά και στις χώρες της Ευρώπης από τις οποίες προέρχονται οι λαοί που επισκέπτονται την Κέρκυρα. Γίνεται μια περιγραφή του κλίματος που έχει διαμορφωθεί στην σημερινή αγορά και συνοπτικά αναφερόμαστε στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων στο τομέα του τουρισμού, στην Ελλάδα. Στο 4ο κεφάλαιο αναλύεται το εσωτερικό περιβάλλον, όπου περιγράφεται η επιχείρηση, ο τρόπος λειτουργίας της, το όραμα της και όλα εκείνα τα στοιχεία που την συνθέτουν. Στη συνέχεια στο 5ο Η τμηματοποίηση της αγοράς γίνεται με βάση τα ψυχολογικά κριτήρια επιλογής του κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της αγοράς. Περιγράφεται αναλυτικά ο τουρισμός στην Ελλάδα και η σύνδεση του Ελληνικού με τον μαζικό τουρισμό και η εξάρτηση του Ελληνικού τουρισμού από τους Tour – Orerators. Στη συνέχεια αναλύεται η κατάσταση στην Κέρκυρα καθώς και τα καταλύματα του νησιού. 4 τουριστικού προορισμού καθώς και τον τρόπο διακοπών που επιζητά ο τουρίστας. Αναφερόμαστε λοιπόν στον εναλλακτικό τουρισμό και γίνεται μια ανάλυση των μορφών αυτού. Από τις μορφές αυτές επιλέγονται οι μορφές του τουρισμού επιστροφής στο παρελθόν, πολιτιστικό τουρισμό και τουρισμό και τουρισμό υπαίθρου. Επιπλέον και για υποστήριξη της προσέγγισης της αγοράς – στόχου επιδιώκεται και ανάλυση των χαρακτηριστικών των λαών που επισκέπτονται στην Κέρκυρα. Τέλος, αναλύεται ο ανταγωνισμός, η δομή αυτού καθώς και οι αδυναμίες και οι αδυναμίες του ώστε αργότερα να αποτελέσουν τα δυνατά σημεία της συγκεκριμένης επένδυσης. Στο 6ο κεφάλαιο αναφέρονται τα δυνατά σημεία της επιχείρησης, τα αδύνατα σημεία, οι ευκαιρίες και οι απειλές (SWOT ANALYSIS) από την οποία ανάλυση προκύπτει ότι τα δυνατά σημεία της επένδυσης είναι πολλά και ισχυρά σημεία, όπως επίσης και οι ευκαιρίες που προκύπτουν για τον ξενώνα αυτόν. Στο 7ο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι στόχοι της εταιρίας, όλες οι στρατηγικές που ακολουθεί η συγκεκριμένη επιχείρηση, η τοποθέτηση της στην αγορά – στόχο αλλά και πλήρης ανάλυση του μίγμα marketing και αυτό διαμορφώνεται. Στο 8ο κεφάλαιο αναλύονται τα οικονομικά στοιχεία της επένδυσης, όπου με πληρότητα λίγο πιο πάνω από εκείνη του ανταγωνιστή πετυχαίνει πολύ καλά αποτελέσματα και γίνεται προκλητική επένδυση με τις παρούσες συνθήκες (ιδιόκτητο οίκημα). Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται κάποια συμπεράσματα για την επένδυση αυτή και γίνετε αξιολόγηση αυτών, ενώ παράλληλα τίθενται και κάποιοι αισιόδοξοι στόχοι. el
heal.advisorName Μηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 59
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics