Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η συμβολή των απεικονιστικών μεθόδων στη διάγνωση μαθησιακών και αναπτυξιακών διαταραχών

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Νούσια, Αναστασία el
dc.date.accessioned 2014-07-08T09:56:45Z
dc.date.available 2014-07-08T09:56:45Z
dc.date.issued 2014-07-08
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/553
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Απεικονιστικές μέθοδοι el
dc.subject Μαθησιακές διαταραχές el
dc.subject Αναπτυξιακές διαταραχές el
dc.subject Δυσγραφία el
dc.subject Δυσαριθμησία el
dc.subject Γλωσσική καθυστέρηση el
dc.subject Δυσπραξία el
dc.subject Υπερκινητικότητα el
dc.subject Δυσορθογραφία el
dc.title Η συμβολή των απεικονιστικών μεθόδων στη διάγνωση μαθησιακών και αναπτυξιακών διαταραχών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαγνωστική απεικόνιση el
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.abstract Οι μαθησιακές και αναπτυξιακές διαταραχές, είναι δύο θέματα με τα οποία έχουν ασχοληθεί κατά καιρούς πολλοί ειδικοί και από πολλούς κλάδους για αυτό και άλλωστε υπάρχουν πολλές θεωρητικές απόψεις, η πλειονότητα των οποίων διίστανται. Στον τομέα της λογοθεραπείας παρατηρείται ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη διάγνωση τόσο των μαθησιακών διαταραχών όσο και των αναπτυξιακών διαταραχών. Αυτό το ενδιαφέρον οδηγεί τους ειδικούς να δώσουν φως σε κάθε σκοτεινή γωνιά αυτών των διαταραχών. Από την άλλη πλευρά είναι κοινώς γνωστό ότι δεν υπάρχει επαρκής ενημέρωση για την προσφορά των απεικονιστικών μεθόδων στη διάγνωση των μαθησιακών και αναπτυξιακών διαταραχών, καθώς με τη χρήση των νευροαπεικονιστικών μεθόδων μπορούμε να έχουμε πιο έγκαιρη και ασφαλή διάγνωση των αντίστοιχων διαταραχών. Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης, τη συνοπτική αναφορά των αιτιών των διαταραχών και τον τρόπο που αυτές διαγιγνώσκονται και προσεγγίζονται μέσω απεικονιστικών μεθόδων. el
heal.abstract Learning and development disorders, are two issues that have concerned a lot of experts from different sectors. That is why are several theoretical aspects, the majority of which diverge. In the sector of speech therapy, an increasing interest is discerned on the diagnosis of learning disorders as well as developmental disorders. This concern leads the experts to illuminate every dark corner of these disorders. On the other hand, it is common knowledge that there is no adequate updating of the depicting methods’ benefits on the diagnosis of learning and developmental disorders since by the of neurodepicting methods we are able to have a more prompt and reliable diagnosis of the respective disorders. The present project has a topic of study, the concise reference of the disorders’ causes and the way these are diagnosed and approached by depicting methods. en
heal.advisorName Ζακοπούλου, Βικτωρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 129
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics