Show simple item record

dc.contributor.author Τζανάκη, Ερασμία el
dc.date.accessioned 2014-07-04T08:27:48Z
dc.date.available 2014-07-04T08:27:48Z
dc.date.issued 2014-07-04
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/532
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μουσικά σχολεία el
dc.subject Μουσικά σύνολα el
dc.subject Νομοθετικό πλαίσιο el
dc.title Τα μουσικά σύνολα στα μουσικά σχολεία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σχολική μουσική -- Μελέτη και διδασκαλία el
heal.classification Μουσική στην εκπαίδευση -- Ελλάδα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2011
heal.abstract Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η περιγραφή της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε κατά τη διάρκεια της έρευνας, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε. Παρουσιάζουμε επίσης αναλυτικά με χρονολογική σειρά τα σχολεία τα οποία συμπεριλάβαμε στην σφιγμομέτρηση. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των μέσων συλλογής των δεδομένων (συνεντεύξεις- ερωτηματολόγια). Αναλύουμε δηλαδή: α) τις θεματικές στις οποίες έγινε αναφορά στις συνεντεύξεις των καθηγητών, καθώς και το σκοπό που επιτελούν αυτές, β) τις ερωτήσεις των ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν στους μαθητές. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τις απαντήσεις των μαθητών στα ερωτηματολόγια. Κάθε σχολείο αναλύεται ξεχωριστά με τη χρήση διαγραμμάτων και πινάκων για την καλύτερη απεικόνιση αυτών8. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας του μαθήματος των μουσικών συνόλων με γνώμονα τρεις παράγοντες: συνεντεύξεις καθηγητών, ερωτηματολόγια μαθητών και τη γνώμη που σχημάτισα κατά τη διάρκεια της επιτόπιας έρευνας στο κάθε σχολείο. Στη συνέχεια ακολουθεί η σύνοψη των κυριότερων σημείων, καθώς και τα συμπεράσματα που εξήχθησαν ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης έρευνας. Τέλος στο παράρτημα της πτυχιακής είναι συγκεντρωμένα τα δυο ερωτηματολόγια κλειστού τύπου που μοιράστηκαν στους μαθητές, ένα ερωτηματολόγιο ανοιχτού τύπου για τους καθηγητές και η υπουργική απόφαση που αφορά το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των μουσικών σχολείων. el
heal.advisorName Σκούλιος, Μάρκος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 145
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics