Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Μέθοδος Project- Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Ευσταθίου, Ελευθερία el
dc.contributor.author Λουκοβίτη, Άννα el
dc.contributor.author Σιαδήμα, Περσεφόνη el
dc.contributor.author Σιδηροπούλου, Δέσποινα el
dc.contributor.author Σουρούνη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2016-05-09T15:41:16Z
dc.date.available 2016-05-09T15:41:16Z
dc.date.issued 2016-05-09
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/5082
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσχολική αγωγή el
dc.subject Μέθοδος Project στην προσχολική εκπαίδευση el
dc.subject Γνωστική ανάπτυξη παιδιών el
dc.title Μέθοδος Project- Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προσχολική Αγωγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2015
heal.bibliographicCitation Ευσταθίου Ε., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. el
heal.bibliographicCitation Λουκοβίτη Α., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. el
heal.bibliographicCitation Σιαδήμα Π., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. el
heal.bibliographicCitation Σιδηροπούλου Δ., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. el
heal.bibliographicCitation Σουρούνη Μ., (2015). Μέθοδος Project - Διαθεματικότητα: Η επιρροή τους στη γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. el
heal.abstract Η μέθοδος που χρησιμοποιεί ο/η παιδαγωγός για τη μετάδοση γνώσεων αποτελεί βασικό παράγοντα στην εκπαίδευση του παιδιού. Στη λίστα των μεθόδων, αυτές που κυριαρχούν είναι η Μέθοδος Project και η Μέθοδος της Διαθεματικής Προσέγγισης. Τα χαρακτηριστικά και των δύο είναι εξίσου σημαντικά. Μέσα από τις γνώμες διάφορων ερευνητών βλέπουμε τα θετικά και τα αρνητικά και των δύο μεθόδων στην εφαρμογή τους. Από το παιδικό σταθμό ξεκινάει η εκπαίδευση του παιδιού. Ο/Η παιδαγωγός θα πρέπει να παρατηρήσει τη συμπεριφορά των παιδιών, ατομικά αλλά και σαν ομάδα ώστε να καταλήξει στη καλύτερη δυνατή επιλογή μιας από τις δύο μεθόδους που θα εφαρμόσει. Η σωστή επιλογή θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα για τη μόρφωση των παιδιών. Εξίσου σημαντική είναι η συμβολή των δύο μεθόδων στη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών, όπως δείχνουν διάφορες έρευνες. el
heal.advisorName Νούσια, Αλεξάνδρα el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 90
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics