Show simple item record

dc.contributor.author Ισνικλή, Δήμητρα el
dc.contributor.author Μπαλοδήμα, Βασιλική el
dc.contributor.author Σαγξαρίδου, Ιωάννα el
dc.contributor.author Σαρίκου, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Σέρβια, Ελένη el
dc.date.accessioned 2016-05-09T15:29:54Z
dc.date.available 2016-05-09T15:29:54Z
dc.date.issued 2016-05-09
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/5081
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσχολική αγωγή el
dc.subject Παιχνίδι el
dc.title Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προσχολική Αγωγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2016
heal.bibliographicCitation Ισνικλή Δ., (2016). Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνειας/ Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. el
heal.bibliographicCitation Μπαλοδήμα Β., (2016). Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνειας/ Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.bibliographicCitation Σαγξαρίδου Ι., (2016). Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνειας/ Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.bibliographicCitation Σαρίκου Α., (2016). Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνειας/ Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.bibliographicCitation Σέρβια Ε., (2016). Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνειας/ Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.abstract Το παιχνίδι αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο στη ζωή του παιδιού, έχει ανακαλυφθεί αιώνες πριν από την πρωτόγονη κοινωνία και έπειτα άρχισε να εξελίσσεται από την Αρχαία εποχή, στο βυζάντιο, την τουρκοκρατία μέχρι και σήμερα και την νεότερη εποχή. Το παιχνίδι είναι ζωτικής σημασίας για το παιδί, για το λόγο αυτό με το πέρασμα των χρόνων πολλοί επιστήμονες προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τη φύση, τη σημασία και τη θέση του παιχνιδιού στη ζωή του και επιπρόσθετα στάθηκε η αφορμή ώστε πολλοί επιστήμονες να επιχειρήσουν να αναπτύξουν διάφορες θεωρίες προκειμένου να αποδείξουν τη σπουδαιότητα του. Είναι γνωστό πως το παιχνίδι συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και βοήθα στη γενική εξάσκηση του ατόμου. Προάγει τη σωματική και ψυχική υγεία του και βοήθα στην ωρίμανση του με την σωματική, πνευματική και κινητική ανάπτυξη του παιδιού. Φυσικά για την καλύτερη διεξαγωγή και λειτουργία του παιχνιδιού είναι αναγκαία η σωστή διαμόρφωση του χώρου ενός παιδικού σταθμού, τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό χώρο και αυτό γιατί μέσα από αυτόν τα παιδιά, αναπτύσσουν τόσο τον κοινωνικοσυναισθηματικό τομέα, όσο και τον κινητικό τομέα. Η διαρρύθμιση του χώρου γίνεται με τον χωρισμό σε γωνιές, οι οποίες καλύπτουν βασικές ανάγκες των παιδιών και θα πρέπει να είναι κατάλληλα διαμορφωμένες, ώστε το παιχνίδι που πραγματοποιείται να είναι ασφαλές και δημιουργικό. Βέβαια το παιχνίδι δεν είναι μια μονόπλευρη δραστηριότητα αλλά αντίθετος είναι μια πολύπλευρη δραστηριότητα που προσφέρει πολλές κατηγορίες και είδη παιχνιδιών. Παρότι τα παιχνίδια διακρίνονται σε ατομικά και ομαδικά, διακρίνονται και με βάση τα χαρακτηριστικά τους. Τα διάφορα είδη παιχνιδιών που υπάρχουν σε ένα χώρο και η δυνατότητα τα παιχνίδια να αλλάζουν τοποθεσία ή να συνδυάζονται το ένα με το άλλο, επιτρέπουν στα παιδιά να αναπτυχθούν στο έπακρον. Εν κατακλείδι είναι σημαντικό να τονιστεί η μεγάλη συμβολή του παιχνιδιού στα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Συγκεκριμένα όσο αφορά το παιχνίδι στα παιδιά με ειδικές ανάγκες έχουν ερευνηθεί και μελετηθεί οι επιπτώσεις του παιχνιδιού σ αυτά τα παιδιά οι οποίες είναι πολύ σημαντικές καθώς και η έλλειψη του. Για την συμμετοχή τους στα παιχνίδια μέσα στο σχολείο είναι πολύ σημαντική η αντιμετώπιση που έχουν από τους εκπαιδευτικούς αλλά και από όλο το σχολικό περιβάλλον, έτσι ώστε να μπορούν να συμμετέχουν και να επωφεληθούν από το παιχνίδι. Άλλωστε το παιχνίδι λειτουργεί σαν μέσω διάγνωσης πολλές φορές αλλά και θεραπείας ή βελτίωσης της κατάστασης των ατόμων αυτών ανάλογα με την κάθε περίπτωση και τον βαθμό αναπηρίας. el
heal.advisorName Γείτονας, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 126
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics