Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων, η περίπτωση της εταιρείας Apivita.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Βόβλα, Ιωάννα-Μαρία el
dc.date.accessioned 2016-04-05T10:50:21Z
dc.date.available 2016-04-05T10:50:21Z
dc.date.issued 2016-04-05
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/5004
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Καταναλωτής Βιολογικών Προϊόντων el
dc.subject Βιολογικά προϊόντα el
dc.title Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων, η περίπτωση της εταιρείας Apivita. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2016-03-28
heal.bibliographicCitation Βόβλα, Ι 2016,Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων η περίπτωση της Arivita, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία.ΤΕΙ Ηπείρου. el
heal.abstract Η παρούσα πτυχιακή με θέμα “Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων - Η περίπτωση της Εταιρείας Apivita” αφορά στη μελέτη της συμμετοχής του marketing στην προώθηση των βιολογικών προϊόντων και στην εμβάθυνση αυτής, με την παρουσίαση της ελληνικής εταιρείας Apivita μιας κερδοφόρου και αναπτυσσόμενης εντός και εκτός Ελλάδας εταιρείας. Αρχικώς στην εργασία εξετάζεται η έννοια του όρου marketing και η εξέλιξή του μέχρι σήμερα, στη συνέχεια μελετάται η έννοια των βιολογικών προϊόντων, οι δυνατότητες παραγωγής τους, και στη συνέχεια συνδέονται οι έννοιες μάρκετινγκ και βιολογικά προϊόντα με στόχο να μελετηθεί κατά πόσο και με ποιους τρόπους το marketing μπορεί να συνδράμει στην προώθηση των προϊόντων αυτών, τέλος μελετάται η περίπτωση της εταιρείας Apivita στην οποία έκανα την πρακτική μου άσκηση και οι μέθοδοι μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί προκειμένου να προωθήσει τα προϊόντα της. Τέλος παρατίθενται προτάσεις τόσο για το θέμα της αποτελεσματικότητας του marketing στην προώθηση των βιολογικών προϊόντων γενικώς και ειδικώς στην περίπτωση Apivita. el
heal.advisorName Γιώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομία el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 97
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics