Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Προβλήματα λόγου και επικοινωνίας σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές: Μελέτη περίπτωσης με την εκπαίδευση παιδιού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μπαράκου, Χρυσάνθη el
dc.date.accessioned 2014-07-02T07:37:27Z
dc.date.available 2014-07-02T07:37:27Z
dc.date.issued 2014-07-02
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/445
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προβλήματα λόγου el
dc.subject Επικοινωνία el
dc.subject Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές el
dc.subject Αυτισμός el
dc.subject Αίτια αυτισμού el
dc.subject Λογοθεραπεία el
dc.title Προβλήματα λόγου και επικοινωνίας σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές: Μελέτη περίπτωσης με την εκπαίδευση παιδιού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2010
heal.abstract Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το βιβλιογραφικό και τη μελέτη περίπτωσης. Στο πρώτο μέρος γίνεται μία βιβλιογραφική ανασκόπηση όσον αφορά τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Παρουσιάζονται τα αίτια που επηρεάζουν την εμφάνιση και την εκδήλωση του αυτισμού, αναλύονται τα συμπτώματα του φάσματος του αυτισμού, καθώς επίσης το θέμα προσεγγίζεται από τη σκοπιά της διάγνωσης και της αποκατάστασης. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται διεξοδικά η εκπαίδευση ενός παιδιού με διάγνωση αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας με θεραπευτικό πρόγραμμα βασισμένο στη μέθοδο ΑΒΑ (εφαρμοσμένη ανάλυση της συμπεριφοράς) .Αναφέρεται η αξιολόγηση του παιδιού, οι στόχοι που τέθηκαν, οι ασκήσεις που χορηγήθηκαν και τα αποτελέσματα, έτσι όπως διαμορφώθηκαν, έπειτα από την καταγραφή των απαντήσεων του παιδιού μέσα σε διάστημα 5 μηνών. el
heal.abstract This specific study is separated in two parts, bibliography and case study. In the first part a bibliographic review is represented as regards the neural development disorders. The causes which affect the presence and development of autism are presented, the symptoms of autism are elaborated, as well as the issue is being approached from the viewpoint of the diagnosis and rehabilitation. In the second part, the education of a child who suffers from high functionality autism is discussed in detail based on a cure programme which uses the ABA method (applied behavioural analysis). The child's assessment, the targets which were set, the exercises given and the results in the way that they were configured after the transcription of the child's answers in a 5-month-period, all are reported in the second part. en
heal.advisorName Ζακοπούλου, Βικτωρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 143
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics