Abstract:
Ζώντας στη νέα εποχή της παγκοσμιοποίησης, όπου ο αριθμός των παιδιών που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα αυξάνεται όλο και περισσότερο, αποπειραθήκαμε να ερευνήσουμε εάν και κατά πόσον υφίσταται η διαπολιτισμική εκπαίδευση στην ελληνική εκπαίδευση και συγκεκριμένα στην προσχολική, ελληνική εκπαίδευση καθώς και τα προβλήματα που εμφανίζονται κατά τη σχέση αυτή.
Οι παιδαγωγοί καθώς και το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα, ερχόμενοι αντιμέτωποι με τα συγκεκριμένα δεδομένα, οφείλουν να αναπτύξουν πολυπολιτισμική επίγνωση, να διευρύνουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητες τους και να χρησιμοποιήσουν νέες στρατηγικές που να ανταποκρίνονται στις σύνθετες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα συγκεκριμένα παιδιά, όντας στην προσχολική ακόμα ηλικία τους.