Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Σύνδρομο Asperger και λογοθεραπευτικές προσεγγίσεις

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Νατσούλη, Σοφία el
dc.date.accessioned 2014-07-01T10:57:18Z
dc.date.available 2014-07-01T10:57:18Z
dc.date.issued 2014-07-01
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/424
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σύνδρομο Asperger el
dc.subject Σύνδρομο Asperger en
dc.subject Νευρολογικές διαταραχές el
dc.subject Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές el
dc.subject Λογοθεραπεία el
dc.title Σύνδρομο Asperger και λογοθεραπευτικές προσεγγίσεις el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Άσπεργκερ σύνδρομο el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.abstract Το σύνδρομο Asperger είναι μια νευρολογική διαταραχή και ονομάστηκε έτσι από τον Aυστριακό γιατρό Hans Asperger (1944). Ανήκει στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και προστέθηκε στο Διαγνωστικό Εγχειρίδιο DSM-IV το 1994. Τα άτομα με σύνδρομο Asperger αν και έχουν κανονικό δείκτη νοημοσύνης παρουσιάζουν ελλείψεις στους εξής τομείς: Στις κοινωνικές δεξιότητες, όπου δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν τους κοινωνικούς κανόνες. Η κοινωνική τους συμπεριφορά είναι ιδιόρρυθμη και δυσκολεύονται να αναπτύξουν σχέσεις, παρά την επιθυμία τους. Στο λόγο και την επικοινωνία, όπου δε κατανοούν το μεταφορικό λόγο, μιλάν με σχολαστικό τρόπο, χρησιμοποιούν ασυνήθιστες λέξεις και έχουν ένα ασυνήθιστο τόνο φωνής. Τα άτομα με σύνδρομο Asperger δείχνουν ιδιαίτερη εμμονή σε ρουτίνες και επιδεικνύουν εξαιρετικές δεξιότητες σε κάποιους ειδικούς τομείς. Μέχρι τώρα, δεν υπάρχει συγκεκριμένο τεστ για την ακριβή διάγνωση του συνδρόμου. Η παρουσία του συνδρόμου συμπεραίνεται από τη διαπίστωση συγκεκριμένων τρόπων συμπεριφοράς. Οι σύγχρονες ψυχολογικές θεωρίες, υποστηρίζουν ότι τα άτομα με σύνδρομο Asperger , έχουν διαταραχές στη «Θεωρία του Νου», στην Κεντρική Συνοχή και στην Εκτελεστική Λειτουργία. Για τα άτομα αυτά, είναι σημαντικό, πριν από το σχεδιασμό θεραπευτικής παρέμβασης να αξιολογείται το ψυχολογικό επίπεδο του παιδιού. Για τη αποτελεσματική αντιμετώπιση των δυσκολιών, που παρουσιάζει το άτομο με σύνδρομο Asperger , απαιτείται η συμμετοχή διαφόρων ειδικών και των γονέων. Όλοι καλούνται να βάλουν το «κομμάτι τους», ώστε να φτιάξουν το «πάζλ». el
heal.advisorName Μωρόγιαννης, Φώτης el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 69
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics