Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η μέθοδος του Dalcroze και η εφαρμογή της στην προσχολική ηλικία

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γούλια, Μαρία el
dc.date.accessioned 2014-09-20T06:05:39Z
dc.date.available 2014-09-20T06:05:39Z
dc.date.issued 2014-09-20
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/4180
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μέθοδος Dalcroze el
dc.subject Προσχολική ηλικία el
dc.subject Αισθησιοκινητική el
dc.subject Μουσική παιδαγωγική el
dc.subject Μουσικοκινητική εκπαίδευση el
dc.title Η μέθοδος του Dalcroze και η εφαρμογή της στην προσχολική ηλικία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Jaques-Dalcroze , Emile , 1865-1950 el
heal.classification Μουσικοκινητική αγωγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2012-05
heal.abstract Το πόνημα αυτό τιτλοφορείται ως «Η μέθοδος Dalcroze και η εφαρμογή της στην προσχολική ηλικία» και πρόκειται για μια βιβλιογραφικού τύπου έρευνα, η οποία έχει ως στόχο την κατάδειξη της σημασίας της μεθόδου Dalcroze για την προσχολική ηλικία και τις εκπαιδευτικές της προεκτάσεις. Αρχικά, παρατίθενται μια ιστορική αναδρομή γύρω από τον εμπνευστή της μεθόδου τον Dalcroze μέσω της οποίας φτάνουμε και στη γένεση της μεθόδου και τα κύρια χαρακτηριστικά της. Προχωρώντας, παρατίθενται οι τρείς κύριοι πυλώνες της μεθόδου Dalcroze με αναλυτικές πληροφορίες συνοδευόμενες με πρακτικά παραδείγματα, ώστε να γίνονται πιο κατανοητά τα θεωρητικά δεδομένα. Συν τοις άλλοις, γίνεται προσπάθεια ανάδειξης των στοιχείων εκείνων που συνάδουν με το χαρακτήρα της προσχολικής αγωγής και θα μπορούσαν να υιοθετηθούν στα εκπαιδευτικά της προγράμματα. Ύστερα, παρουσιάζονται αναλυτικά παραδείγματα εφαρμογών της μεθόδου Dalcroze στην προσχολική ηλικία και παρατίθενται και οι προεκτάσεις τη μεθόδου στη θεραπευτική της δράση όσον αφορά τις συγκρούσεις στην ομάδα της προσχολικής αγωγής. Τελειώνοντας, γίνεται μια αξιολόγηση των όσων διερευνήθηκαν και εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα της εργασίας. Τέλος, μέσα από μια τελική ανασκόπηση βιβλιογραφικών στοιχείων συγκεντρώνονται όλα τα δεδομένα που καταδεικνύουν τη σημασία της μεθόδου Dalcroze για την προσχολική ηλικία και την αναγκαιότητα εισαγωγής δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται στη μέθοδο στα εκπαιδευτικά προγράμματα. el
heal.advisorName Ράπτης, Θεοχάρης el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 51
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics