Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Κατασκευή υλικού παρέμβασης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και κινητικές αναπηρίες, βασισμένες στο μοντέλο της Λεξιλογικής Αναπαράστασης για την ανάπτυξη του λόγου

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Σακκά, Χριστίνα el
dc.date.accessioned 2014-07-01T09:08:02Z
dc.date.available 2014-07-01T09:08:02Z
dc.date.issued 2014-07-01
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/409
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάθηση el
dc.subject Ψυχοκινητικότητα el
dc.subject Λεξιλογική Αναπαράσταση el
dc.subject Κινητικές αναπηρίες el
dc.subject Ψυχοκινητική ανάπτυξη el
dc.subject Γλωσσική λειτουργία el
dc.subject Λόγος el
dc.subject Ανάγνωση el
dc.subject Γραφή el
dc.title Κατασκευή υλικού παρέμβασης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και κινητικές αναπηρίες, βασισμένες στο μοντέλο της Λεξιλογικής Αναπαράστασης για την ανάπτυξη του λόγου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αντιληπτική-κινητική μάθηση el
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009-10
heal.abstract Η μαθησιακή διαδικασία χαρακτηρίζεται από πολλού ερευνητές ως επίπονη και απαιτητική διεργασία, η οποία απαιτεί την παρώθηση και τα κίνητρα. Η δραστηριότητα στην οποία πρόκειται να εμπλακεί το άτομο, θα πρέπει να του δίνει ερεθίσματα που να κινητοποιούν την περιέργεια του και να εκλαμβάνονται από το ίδιο ως πρόκληση. Συνεπώς, η μαθησιακή και γλωσσική υποστήριξη ενός ατόμου που εκδηλώνει χαρακτηριστικά «προβληματικής μαθησιακής συμπεριφοράς» κατά την επαφή του με το γλωσσικό υλικό (ανάγνωση και γραφή) απαιτεί συγχρονισμένη, ευέλικτη και πολυεπίπεδη παρέμβαση. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι η κατασκευή ενός υλικού, που θα καλύπτει αυτή την ανάγκη για συντονισμένη και ολοκληρωμένη παρέμβαση, θα λειτουργεί υπό την μορφή παιχνιδιού και θα δημιουργεί νέες δυναμικές στο μαθησιακό μοντέλο διδασκαλίας και υποστήριξης με απλούς και κατανοητούς τρόπους. Σκοπός του έντυπου υλικού, είναι να πραγματώσει ένα οργανωμένο πρόγραμμα το οποίο θα είναι βασισμένο στο μοντέλο της Λεξιλογικής Αναπαράστασης, και που θα καλύπτει τους τομείς της γραφοκινητικότητας και της κατάκτησης του γραφικού χώρου (ορθογραφική αναπαράσταση), της Φωνολογικής αναπαράστασης και του αρθρωτικού προγράμματος της λέξης, της γραμματικής αναπαράστασης και τέλος της σημασιολογικής αναπαράστασης. Με ξεκάθαρους διδακτικούς στόχους, λειτουργικότητα, πολυμορφικότητα και ευελιξία στην παρουσίαση του υλικού, στοχεύουμε στην επαύξηση της προσπάθειας και την υποβοήθηση σε πολλαπλά επίπεδα. Το γλωσσικό υλικό και η εικονογράφηση είναι ειδικά μελετημένα έτσι ώστε να διατηρούν μια σαφή ιεράρχηση του υλικού, να δομούν έναν κώδικα κλιμακωτής δυσκολίας, αλλά κυρίως να είναι προσιτά στο παιδί. Εντελώς ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το υλικό αυτό έχει δυνατότητες βελτίωσης και δημιουργίας ενός λογισμικού προγράμματος που θα είναι βασισμένο στην αρχική έντυπη μορφή και που θα εκμεταλλεύεται τις νέες τεχνολογικές ευκαιρίες. el
heal.advisorName Δρόσος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 226
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics