Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου
Στατιστική έρευνα τάσεων σχετικών με εργαλεία τηλεκπαίδευσης
DSpace/Manakin Repository
former TEI of Epirus
Library
Licenses
Institutional Repository Policy
Help
|
Login
DSpace Home
→
Πτυχιακές Εργασίες Τμημάτων
→
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
→
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών - Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Στατιστική έρευνα τάσεων σχετικών με εργαλεία τηλεκπαίδευσης
Βρεττός, Τζώρτζης
;
Γκατζογιάννη, Μαργαρίτα
Bachelor Thesis
Advisor:
Κονετάς, Δημήτριος
URI:
http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/242
Submission Date :
2014-06-18
Publication Date:
2005-01
Subjects:
Τηλεκπαίδευση
;
Εκπαίδευση -- Έρευνα
Keywords:
Εκπαίδευση από απόσταση
;
E-Learning
;
Εργαλεία αξιολόγησης
;
Εργαλεία παρατηρητικότητας
;
Στατιστική έρευνα
Language:
Greek
Number of pages:
133
Department:
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
General Description:
Γνωστική περιοχή πτυχιακής εργασίας: Σχεδίαση, διδακτική συστημάτων τηλεκπαίδευσης και στατιστικής έρευνας
Show full item record
Files in this item
Name:
tlp_000190.pdf
Size:
1.274Mb
Format:
PDF
Description:
Πτυχιακή εργασία
View/
Open
Name:
tlp_000190a.pdf
Size:
734.6Kb
Format:
PDF
Description:
Παρουσίαση
View/
Open
The following license files are associated with this item:
Creative Commons
This item appears in the following Collection(s)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών - Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Πτυχιακές εργασίες σπουδαστών του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών - Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Keywords
Advisors
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Keywords
Advisors
My Account
Login
Statistics
View Statistics