Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Στρατηγική διαφοροποίησης στις ελληνικές επιχειρήσεις.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μαργέτης, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2022-11-22T10:15:39Z
dc.date.available 2022-11-22T10:15:39Z
dc.date.issued 2022-11-22
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/13777
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Anna Riska en
dc.subject Mars en
dc.title Στρατηγική διαφοροποίησης στις ελληνικές επιχειρήσεις. el
dc.title Strategy of differentiation in Greek companies. en
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0796 el
heal.classification Στρατηγικός σχεδιασμός el
heal.language el
heal.access account
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2022-04
heal.bibliographicCitation Μαργέτης, Γ., 2022. Στρατηγική διαφοροποίησης στις ελληνικές επιχειρήσεις. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Βλέπουμε, ότι και στις δύο περιπτώσεις των εταιριών της Anna Riska αλλά και της Mars οι παράγοντες στρατηγικής επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τις εταιρίες αυτές και τις έβαλαν σε μια εντελώς διαφορετική τροχιά. Η Στρατηγική Διαφοροποίησης που εφάρμοσαν οι εταιρίες που προαναφέρονται είχαν ευεργετικά αποτελέσματα αφού κατάφεραν να αλλάξουν τα προϊόντα τους και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Αυτό έγινε μελετώντας προσεκτικά όλες τις παραμέτρους και αξιολογώντας σωστά τα δεδομένα είχαν ως αποτέλεσμα να κάνουν τις εταιρίες τους ακόμα πιο κερδοφόρες, θέτοντας τις σωστές βάσεις για το μέλλον. Άρα οι εταιρίες της Anna Riska και της Mars αποτελούν επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής της Στρατηγικής Διαφοροποίησης πάνω στα προϊόντα τους. el
heal.abstract We see thatin both the cases of Anna Riska’s and Mars’s companies, the strategic factors greatly influenced these companies and put them on a completely different trajectory. The Differentiation Strategy implemented by the aforementioned companies had beneficial results as they were able to change their products and attract more customers. This was done by carefully studying all the parameters and correctly evaluating the data resulted in making their companies even more profitable, laying the right foundations for the future. So the companies of Anna Riska and Mars are successful examples of the implementation of the Strategy Differentiation on their products. en
heal.advisorName Γαλανού, Αικατερίνη el
heal.committeeMemberName Παππά, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Κόλιας, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages ΄74
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics