Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διαγνωστικές προσεγγίσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πιλοτική χορήγηση δύο διαγνωστικών εργαλείων

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Ζαραϊδώνη, Νικολέτα el
dc.contributor.author Μπασιούκα, Χριστίνα el
dc.date.accessioned 2022-09-13T08:48:47Z
dc.date.available 2022-09-13T08:48:47Z
dc.date.issued 2022-09-13
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/13538
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας el
dc.subject Διαγνωστικά εργαλεία el
dc.title Διαγνωστικές προσεγγίσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πιλοτική χορήγηση δύο διαγνωστικών εργαλείων el
dc.title Diagnostic approaches to Attention Deficit Disorder-Hyperactivity (ADHD). Pilot administration of two diagnostic tools en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Λογοθεραπεία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2022
heal.bibliographicCitation Ζαραϊδώνη, Ν. & Μπασιούκα, Χρ., 2022. Διαγνωστικές προσεγγίσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πιλοτική χορήγηση δύο διαγνωστικών εργαλείων. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας. el
heal.abstract Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), αποτελεί την πλέον πιο συχνή νευροαναπτυξιακή διαταραχή τόσο στην παιδική όσο και στην ενήλικη ζωή. Για τον λόγο αυτό η έγκαιρη διάγνωση της κρίνεται απαραίτητη ήδη από τα πρώτα χρόνια ζωής του ατόμου. Σημαντικό ρόλο στην διαδικασία αυτή αποτελεί τόσο η παρατήρηση της συμπεριφοράς του ατόμου από τους γονείς όσο και η αναγνώριση των συμπτωμάτων από τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι καλούνται να παραπέμψουν τα παιδιά προς αξιολόγηση και ανίχνευση της διαταραχής από τους ειδικούς. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2022 με μεθοδολογικά εργαλεία, τα ερωτηματολόγια των κλιμάκων αξιολόγησης Achenbach και Καλαντζή-Αζίζι που χορηγήθηκαν σε 22 παιδιά, σε σχολείο στην πόλη των Ιωαννίνων. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι υπάρχει απόκλιση στον τρόπο σκιαγράφησης της συμπεριφοράς των παιδιών ανάμεσα σε γονείς και εκπαιδευτικούς, αφού όπως φάνηκε στην αξιολόγηση των γονέων δεν εντοπίστηκαν κλινικά ευρήματα, ενώ αντίθετα οι εκπαιδευτικοί επισήμαναν συμπεριφορές παιδιών σε κλινικά οριακό και κλινικό φάσμα. el
heal.advisorName Ζακοπούλου, Βικτωρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID uoi
heal.numberOfPages 88
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics