dc.contributor.author | Ζαραϊδώνη, Νικολέτα | el |
dc.contributor.author | Μπασιούκα, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2022-09-13T08:48:47Z | |
dc.date.available | 2022-09-13T08:48:47Z | |
dc.date.issued | 2022-09-13 | |
dc.identifier.uri | https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/13538 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας | el |
dc.subject | Διαγνωστικά εργαλεία | el |
dc.title | Διαγνωστικές προσεγγίσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πιλοτική χορήγηση δύο διαγνωστικών εργαλείων | el |
dc.title | Diagnostic approaches to Attention Deficit Disorder-Hyperactivity (ADHD). Pilot administration of two diagnostic tools | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Λογοθεραπεία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2022 | |
heal.bibliographicCitation | Ζαραϊδώνη, Ν. & Μπασιούκα, Χρ., 2022. Διαγνωστικές προσεγγίσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πιλοτική χορήγηση δύο διαγνωστικών εργαλείων. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας. | el |
heal.abstract | Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), αποτελεί την πλέον πιο συχνή νευροαναπτυξιακή διαταραχή τόσο στην παιδική όσο και στην ενήλικη ζωή. Για τον λόγο αυτό η έγκαιρη διάγνωση της κρίνεται απαραίτητη ήδη από τα πρώτα χρόνια ζωής του ατόμου. Σημαντικό ρόλο στην διαδικασία αυτή αποτελεί τόσο η παρατήρηση της συμπεριφοράς του ατόμου από τους γονείς όσο και η αναγνώριση των συμπτωμάτων από τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι καλούνται να παραπέμψουν τα παιδιά προς αξιολόγηση και ανίχνευση της διαταραχής από τους ειδικούς. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2022 με μεθοδολογικά εργαλεία, τα ερωτηματολόγια των κλιμάκων αξιολόγησης Achenbach και Καλαντζή-Αζίζι που χορηγήθηκαν σε 22 παιδιά, σε σχολείο στην πόλη των Ιωαννίνων. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι υπάρχει απόκλιση στον τρόπο σκιαγράφησης της συμπεριφοράς των παιδιών ανάμεσα σε γονείς και εκπαιδευτικούς, αφού όπως φάνηκε στην αξιολόγηση των γονέων δεν εντοπίστηκαν κλινικά ευρήματα, ενώ αντίθετα οι εκπαιδευτικοί επισήμαναν συμπεριφορές παιδιών σε κλινικά οριακό και κλινικό φάσμα. | el |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | |
heal.numberOfPages | 88 | |
heal.fullTextAvailability | true |
The following license files are associated with this item: