Abstract:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος σπου-
δών του Τμήματος Λογοθεραπείας, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Πανεπιστημίου
Ιωαννίνων και αναφέρεται στη χρήση των Tablet ως εργαλεία αξιολόγησης στον τομέα
της σημασιολογίας σε παιδιά.
Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση της δυνατότητας
αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών σε ψηφιακές δραστηριότητες στον τομέα της ση-
μασιολογίας παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Με την βοήθεια λογισμικού που μας διατέ-
θηκε με ψηφιακές ασκήσεις σημασιολογίας σε tablet, μελετήθηκαν σημασιολογικές
δεξιότητες των παιδιών. Μετά από πρόσκληση συμμετοχής, έγινε αναλυτική παρουσί-
αση των δραστηριοτήτων στους γονείς και αφού έδωσαν την γραπτή συγκατάθεσή
τους, η εφαρμογή εκτελέστηκε σε 32 παιδιά τυπικής ανάπτυξης, ηλικίας από 4 έως 8
ετών. Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης τους τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσια-
σμό και ενεργή συμμετοχή και παρατηρήθηκε ότι τους κινεί το ενδιαφέρον χωρίς να
τους προκαλεί δυσκολίες στη περιβάλλον λειτουργίας της εφαρμογής. Παρουσιάζονται
αναλυτικά οι αποκρίσεις τους στις ψηφιακές δραστηριότητες σημασιολογίας.
Εν κατακλείδι, η χρήση των ψηφιακών δραστηριοτήτων σημασιολογίας σε τά-
μπλετ φαίνεται να προσελκύει περισσότερο τα παιδιά με αποτέλεσμα να συμμετέχουν
ενεργά σε διαδικασίες αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα, υποδεικνύουν ότι η χρήση του
Tablet με το κατάλληλο ψηφιακό λογισμικό μπορούν να συμβάλλουν σε διαδικασίες
λογοθεραπευτικής διάγνωσης
Citation:
Αμπατζή, Σ., Αμπατζή, Ε. & Αχμέτ, Κ., 2022. Ψηφιακές λογοθεραπευτικές δραστηριότητες σημασιολογίας σε TABLET για παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.