Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κολιαδήμα, Μαρία-Ευαγγελία el
dc.contributor.author Γεωργιοπούλου-Παπαχριστοπούλου, Σοφία el
dc.date.accessioned 2022-02-24T09:39:23Z
dc.date.available 2022-02-24T09:39:23Z
dc.date.issued 2022-02-24
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/13262
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εκπαιδευτικό λογισμικό el
dc.subject Τ.Π.Ε. el
dc.title Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προσχολική Αγωγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2021
heal.bibliographicCitation Κολιαδήμα, Μ-Ε., Γεωργιοπούλου-Παπαχριστοπούλου, Σ., 2021. Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η. el
heal.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική ηλικία και έχει ως στόχο την επισκόπηση της βιβλιογραφίας ενώ αναλύεται το εκπαιδευτικό λογισμικό αλλά και διάφοροι εκπαιδευτικοί τομείς. Η εισαγωγή και η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική ηλικία είναι αδιαμφισβήτητα μια απαραίτητη προϋπόθεση για τη εξέλιξη και την βελτίωση της διδασκαλίας και της μάθησης σύμφωνα με την κρίση των περισσότερων εκπαιδευτικών συστημάτων. Η χρήση των τηλεπικοινωνιών σε μικρές ηλικίες υπήρξε ένα σημαντικό αντικείμενο αντιπαραθέσεων με κάποιους να τονίζουν την επικίνδυνη και άλλους να υποστηρίζουν την συνεισφορά τους στον εκπαιδευτικό τομέα. Η μάθηση με τη χρήση των ΤΠΕ τείνει να έχει διασκεδαστικό χαρακτήρα ενώ προσελκύει εύκολα το ενδιαφέρον και βοηθά έντονα το ρόλο του εκπαιδευτικού στην διδακτική διαδικασία. Ωστόσο η βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς την βοήθεια του εκπαιδευτικού λογισμικού. Αυτά βασίζονται σε συγκεκριμένες μαθησιακές μεθόδους και σε διάφορους τύπους με βάση το περιεχόμενο αλλά και των θεωριών της μάθησης, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητευόμενων αλλά και του εκπαιδευτικού. el
heal.advisorName Νάτσης, Αντώνιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID uoi
heal.numberOfPages 132
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics