Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας στην Ελλάδα

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κύριου, Ελένη el
dc.date.accessioned 2021-07-15T05:32:35Z
dc.date.available 2021-07-15T05:32:35Z
dc.date.issued 2021-07-15
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/13009
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Καταναλωτής el
dc.subject Consumer en
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Social media en
dc.title Η υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας στην Ελλάδα el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1749 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2021-07-09
heal.bibliographicCitation Κύριου,Ε. ,2021. Η υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας στην Ελλάδα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Ο σημερινός κόσμος είναι ψηφιακός και πολλοί χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Πλέον αποτελεί ένα εργαλείο του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες και απειλές που οφείλουν να αξιοποιηθούν. Η ψηφιοποιήση των υπηρεσιών στο κλάδο της υγείας αναμένεται να αποτελέσει ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες μετασχηματισμού. Αφορμή της παρούσας πτυχιακής μου αποτέλεσε η πανδημία (Covid 19) που έφερε στην επιφάνεια την ψηφιακή τεχνολογία ακόμα παραπάνω και έδωσε λύσεις, ώστε να δημιουργηθεί η δυνατότητα παρακολούθησης της κατάστασης υγείας των ανθρώπων με την χρήση ειδικών ψηφιακών πλατφορμών τηλεδιάσκεψης και εφαρμογών. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στις δυνατότητες του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα και τι μπορεί να κάνει και να προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, που έχει επίκεντρο τον ασθενή όπου θα αποκτήσει τον ρόλο του ‘’καταναλωτή’’ όπου αναζητάει υπηρεσίες υγείας. Το τελευταίο κεφάλαιο περιέχει τις απαντήσεις και την ανάλυση ενός ερωτηματολογίου που μοιράστηκε ηλεκτρονικά σε χρήστες του διαδικτύου, με στόχο να προβάλλει την στάση και την άποψη που έχουν οι χρήστες και κατά πόσο επηρεάζονται από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι ώστε το Εθνικό Σύστημα Υγείας και τα Ιδιωτικά Κέντρα Υγείας να υιοθετήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και να διαθέσουν προβολή στο διαδίκτυο με σκοπό την εξατομίκευση, την άνεση, την ταχύτητα και την αμεσότητα στην παροχή υπηρεσιών. el
heal.advisorName Μυλωνάς, Ναούμ el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 156
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics