Abstract:
Η καθημερινότητα της σημερινής εποχής και η συνεχείς αλλαγές στις συνθήκες του διεθνούς περιβάλλοντος θέτουν τις έννοιες της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας ουσιαστικά χαρακτηριστικά στις προσφερόμενες υπηρεσίες της δημόσιας διοίκησης προς τον πολίτη. Βάση των αρχών που πρεσβεύονται από το νέο δημόσιο μάνατζμεντ παρουσιάζουν την συμμετοχή του προσωπικού ως εξαιρετικά σημαντική. Η τοπική αυτοδιοίκηση η οποία αποτελεί το μεσάζοντα μεταξύ κυβερνήσεως και πολιτών προχωρά στην ανάπτυξη δραστηριοτήτων εξισορροπητικού χαρακτήρα προκειμένου να μετριάσει τις απώλειες οι είναι ζωτικής σημασίας για τους πολίτες. Στην παρούσα εργασία μελετάται η επιρροή του Νέου Δημόσιου Μάνατζμεντ στη Δημόσια Διοίκηση και ειδικά στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Επίσης, αναλύεται η δυνατότητα επιχειρηματικών δράσεων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη λειτουργία τους ως ένα «προϊόν» που πρέπει να ανταπεξέλθει στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Citation:
Παπαδοπούλου,Γ. ,2021. Τοπική αυτοδιοίκηση και μάνατζμεντ: Οι δήμοι ως διαφημιζόμενα προϊόντα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.