Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου στο σύγχρονο διαφημιστικό γίγνεσθαι.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γκούβρα, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2021-07-08T09:05:38Z
dc.date.available 2021-07-08T09:05:38Z
dc.date.issued 2021-07-08
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/12975
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάρκετινγ el
dc.subject Marketing, en
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Social media en
dc.title Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου στο σύγχρονο διαφημιστικό γίγνεσθαι. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1734 el
heal.classification Διαφήμιση, el
heal.classification Advertisement en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2021-07-07
heal.bibliographicCitation Γκούβρα,Γ. ,2021. Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου στο σύγχρονο διαφημιστικό γίγνεσθαι. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Στη σημερινή εποχή, η διαφήμιση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κυρίαρχο οικονομικό σύστημα αποτελώντας το κατάλληλο μέσο για μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό να επιτύχει τους στόχους του στην αγορά. Η διαφήμιση δεν αποτελεί απλώς μια οικονομική δραστηριότητα, αλλά ένα πολυσύνθετο φαινόμενο με ποικίλες προεκτάσεις σε διάφορους τομείς της κοινωνικής ζωής και της ανθρώπινης δραστηριότητας. Παράλληλα, η εμφάνιση του διαδικτύου έχει ανοίξει νέους ορίζοντες επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών επιτρέποντας τον διαμοιρασμό πληροφοριών με σύγχρονα εργαλεία και δημιουργώντας νέες προκλήσεις στο διαφημιστικό περιβάλλον. Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου αφορά σήμερα μια εντελώς νέα μορφή επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, η οποία είναι προσανατολισμένη στην αλληλεπίδραση μεταξύ των καταναλωτών και του μέσου το οποίο χρησιμοποιείται για την προβολή της. Αυτή η αλληλεπίδραση ενισχύεται από τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αποτελούν τον κυριότερο τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει δραστικά την προσέγγιση του σύγχρονου μάρκετινγκ αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο τόσο μεταξύ εμπόρων όσο και μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών, δημιουργώντας νέες δυνατότητες και ευκαιρίες με στόχο την αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα εργασία διερευνά την επίδραση της διαφήμισης στην αγορά προϊόντων μέσω του διαδικτύου. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση κατάλληλα διαμορφωμένων ερωτηματολογίων. Τα ερευνητικά αποτελέσματα δείχνουν ότι η διαφήμιση επηρεάζει σημαντικά τις προτιμήσεις των καταναλωτών για αγορές προϊόντων μέσω διαδικτύου αλλά και γενικότερα τις καταναλωτικές τους συνήθειες και πρότυπα. el
heal.advisorName Γιώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 63
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics