Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Πρακτικές διασφάλισης της ποιότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της πανδημιακής κρίσης του covid-19

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γάτσιου, Ναταλία el
dc.contributor.author Κουτσουμπέη, Ζωή el
dc.date.accessioned 2021-06-15T08:57:04Z
dc.date.available 2021-06-15T08:57:04Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/12935
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ποιότητα el
dc.subject Quality en
dc.subject Ξενοδοχεία el
dc.subject Hotels en
dc.title Πρακτικές διασφάλισης της ποιότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της πανδημιακής κρίσης του covid-19 el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1727 el
heal.classification Ποιοτική διασφάλιση el
heal.classification Quality assurance en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2021-06-10
heal.bibliographicCitation Γάτσιου,Ν. ,Κουτσουμπέη,Ζ. ,2021. Πρακτικές διασφάλισης της ποιότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της πανδημιακής κρίσης του covid-19. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Το θέμα της πτυχιακής εργασίας ασχολείται με τη διασφάλιση ολικής ποιότητας. Η διασφάλιση εξασφαλίζεται από την πλευρά μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο τον αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι πελάτες από την μεριά τους για την ικανοποίηση των προσδοκιών τους, καθώς αυτό αποτελεί απαραίτητο εφόδιο του κλάδου της τουριστικής βιομηχανίας για την επιτυχής εξέλιξη του. Οι εξελίξεις τις τελευταίες δεκαετίες έχουν οδηγήσει πολλές επιχειρήσεις στο συμπέρασμα ότι η ποιότητα είναι συνήθως η πιο βασική και η πιο αποτελεσματική προϋπόθεση επιτυχίας. Η έννοια της συνολικής διαχείρισης ποιότητας δεν βασίζεται στις καλύτερες πωλήσεις ενός μόνο προϊόντος ξενοδοχείου αλλά βασίζεται στην κατανόηση των αναγκών και στον τρόπο κάλυψης των πελατών με βάση τη συνολική διαχείριση ποιότητας του συνολικού ανθρώπινου δυναμικού του ξενοδοχείου. Τα συστήματα βελτίωσης και διαχείρισης ποιότητας έχουν αναπτυχθεί ραγδαία, οι δραστηριότητες επιθεώρησης έχουν αντικατασταθεί από τον έλεγχο ποιότητας η οποία έχει αναπτυχθεί και βελτιωθεί η διασφάλιση ποιότητας. Η ποιότητα των επιχειρήσεων παρέχει στο ξενοδοχειακό τμήμα ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών και ένα στρατηγικό πλεονέκτημα στην αγορά. Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι η εφαρμογή της συνολικής διαχείρισης ποιότητας μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των υπαλλήλων της εταιρείας, να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας, να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και τη στρατηγική της επιχειρηματικής απόδοσης. Τα εργαλεία διασφάλισης ποιότητας αποτελούν ένα σύνολο προγραμματισμένων ή συστηματικών διαδικασιών, οι οποίες είναι απαραίτητες για να εξασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχεται. el
heal.advisorName Μυλωνάς, Ναούμ el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 106
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics