Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η σωστή λειτουργία της υποδοχής ενός ξενοδοχείου

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Πάνου, Χριστίνα el
dc.date.accessioned 2021-06-08T09:46:47Z
dc.date.available 2021-06-08T09:46:47Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/12924
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ξενοδοχείο el
dc.subject Hotel en
dc.subject Υποδοχή el
dc.subject Reception en
dc.title Η σωστή λειτουργία της υποδοχής ενός ξενοδοχείου el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1726 el
heal.classification Τουρισμός el
heal.classification Tourism en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2021-06-04
heal.bibliographicCitation Πάνου, Χ. ,2021. Η σωστή λειτουργία της υποδοχής ενός ξενοδοχείου. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την οικονομία της χώρας μας. Τα ξενοδοχεία λοιπόν είναι ένα μέσο ανάκαμψης από την οικονομική κρίση. Στην εργασία, γίνεται αναφορά στην σωστή λειτουργία των τμημάτων ενός ξενοδοχείου και πιο λεπτομερώς αναφερόμαστε σε αυτό της υποδοχής, καθώς παίζει σημαντικό ρόλο , επειδή είναι η πρώτη και η τελευταία εικόνα που έχει ο πελάτης. Η σωστή επιλογή του προσωπικού και η βελτίωση αυτού, μπορεί να γίνει από την διοίκηση του ξενοδοχείου, έχοντας ως στόχο την καλή κριτική και αξιολόγηση από τους επισκέπτες. Αναλύουμε την λειτουργία της υποδοχής, τις αρμοδιότητες, τις δεξιότητες και τις γνώσεις που πρέπει να έχει ένας υπάλληλος της υποδοχής παραθέτοντας ωστόσο και οργανόγραμμα του τμήματος αλλά και του πιο γνωστού προγράμματος ( PROTEL) που χρησιμοποιούν οι κρατήσεις του τμήματος αυτού αλλά και η υποδοχή. Το ερευνητικό μέρος της πτυχιακής εργασίας έλαβε χώρα στην Κω από 5 διαφορετικά ξενοδοχεία, με την βοήθεια συναδέλφων ,καθώς εργαζόμουν και εγώ στο νησί, ως υπάλληλος υποδοχής. Ύστερα από συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, το ίδιο το προσωπικό μας βοήθησε να καταλάβουμε σε ποια σημεία είναι απαραίτητη η βελτίωση του, καθώς έδωσαν και κάποιες προτάσεις όσον αφορά την αναβάθμιση και την αναγκαιότητα εξέλιξης του τμήματος της υποδοχής. el
heal.advisorName Μυλωνάς, Ναούμ el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 62
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics