Abstract:
ΤΗΛΕ-ΕΡΓΑΣΙΑ. Η έννοια της τηλε-εργασίας στις σύγχρονες κοινωνίες μπορεί να γίνει κατανοητή με τον προσδιορισμό δυο βασικών παραμέτρων : της αμοιβής για την εκτέλεση της εργασίας και τον χώρο απασχόλησης δίνοντας έμφαση στον τρέχοντα ορισμό λέξεων όπως η εργασία.
Υπάρχουν τρεις μορφές τηλε-εργασίας : η εργασία από το σπίτι , η τηλε-εργασία σε περιφερειακά κέντρα τηλε-εργασίας και η εργασία σε δορυφορικά κέντρα τηλε-εργασίας .
Τα κέντρα τηλε-εργασίας μπορούν να διακριθούν σε δυο τύπους ανάλογα με την λειτουργία τους
• Σε αστικά
• Σε επαρχιακά
Το λογισμικό υποστήριξης κέντρων τηλε-εργασίας περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης τηλε-εργαζόμενων. Το σύστημα αποτελείται από τον εργοδότη , τον τηλε-εργαζόμενο και το κεντρικό σύστημα .
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τηλε-εργασίας όπως και τα κέρδη που προσφέρει η τηλε-εργασία στον εργαζόμενο, τον εργοδότη και την κοινωνία.
Τις ανάγκες της τηλε-εργασίας : αυτοδιαχείριση, τηλε-διοίκηση, συγκρότηση ομάδας.
Θα αναφέρω μερικά στοιχεία της τηλεϊατρικής .
Καθώς θα αναπτύξω και την παρουσία και την ανάπτυξη της τηλε-εργασίας στην Ευρώπη και στην Αμερική.
Επίσης πως η τηλε-εργασία βοηθάει άτομα με ειδικές ανάγκες και τα άτομα με προβλήματα όρασης. Καθώς επίσης θα αναλύσω το παρόν και το μέλλον της τηλεργασίας .
Ακόμη θα αναπτυχθεί και η τηλεργασια στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και αν αποτελεί απειλή ή πανάκεια για την σημερινή κοινωνία.
Θα αναπτύξω αν και πως πραγματοποιείται η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη στην τηλε-εργασία.
Στο τέλος θα αναλύσω τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στην τηλε-εργασία , όπως ISDN και τα πλαίσια εργασίας στην τηλε-εργασία.
Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό να ‘εισαχθεί’ ο αναγνώστης πιο πολύ στην έννοια και στην χρησιμότητα και να διευρύνει τις γνώσεις του γύρω από την τηλεργασια.