Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

H αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς – παιδικούς σταθμούς.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Τασιούλα, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Τσουκλούκη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2021-03-10T10:13:26Z
dc.date.available 2021-03-10T10:13:26Z
dc.date.issued 2021-03-10
dc.identifier.uri https://apothetirio.lib.uoi.gr/xmlui/handle/123456789/12208
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Παιχνίδι el
dc.subject Διαπολιτισμική εκπαίδευση el
dc.subject Ετερότητα el
dc.subject Παιδικοί σταθμοί el
dc.subject Βρεφονηπιακοί σταθμοί el
dc.title H αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς – παιδικούς σταθμούς. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Εκπαίδευση, Προσχολική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2021
heal.bibliographicCitation Τασιούλα, Αι. & Τσουκλούκη, Μ., 2021. H αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους Βρεφονηπιακούς – Παιδικούς σταθμούς. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. el
heal.abstract Η παρούσα εργασία εστιάζει την προσοχή της στη διερεύνηση της σημασίας και της αξιοποίησης του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου για την ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς - παιδικούς σταθμούς της Ελλάδος. Το παιχνίδι είναι ο καθρέφτης της ζωής των παιδιών. Εκτός από μέσο ψυχαγωγίας αποτελεί και μέσο διαπαιδαγώγησης. Το παιδί μέσω του παιχνιδιού εξερευνά τον κόσμο, πειραματίζεται, μαθαίνει να συνεργάζεται και να ανταπεξέρχεται σε τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Αναπτύσσεται ολόπλευρα και αποκτά αυτοπεποίθηση. Αξιοσημείωτος στην όλη τη διαδικασία του παιχνιδιού είναι και ο ρόλος της παιδαγωγού.Σημαντικό σταθμό διαδραματίζει και η συνεργασία γονέα και παιδαγωγού για το καλύτερο αποτέλεσμα στην ομαλή ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο. Η διαμόρφωση της τάξης, το παιδαγωγικό υλικό καθώς και οι συμβολικές γωνιές παίζουν καθοριστικό ρόλο καθώς μέσα από αυτές παρατηρούμε την μάθηση και την επικοινωνία των παιδιών όπως και την εξέλιξη τους στο σχολικό περιβάλλον με την πάροδο του χρόνου. Στόχος είναι η ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς - παιδικούς σταθμούς της Ελλάδος να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατό πιο ανέμακτα έτσι ώστε να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο ομαλά και να νιώθουν σημαντικά και ισότιμα με τα γηγενή παιδιά. el
heal.advisorName Καινούργιου, Ελένη el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής el
heal.academicPublisherID uoi
heal.numberOfPages 102
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics