Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η ανάγκη μελέτης από τις επιχειρήσεις, της φιλοσοφίας της εταιρικής, κοινωνικής ευθύνης ως δράση και ρύθμιση κανόνων παιχνιδιού της αγοράς. Η στάση του Έλληνα καταναλωτή στις κοινωνικά υπεύθυνες ή μη επιχειρήσεις.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γιώβου, Χάϊδω el
dc.date.accessioned 2014-08-13T06:48:56Z
dc.date.available 2014-08-13T06:48:56Z
dc.date.issued 2014-08-13
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/1184
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εταιρική κοινωνική ευθύνη el
dc.subject Επιχειρησιακή ηθική el
dc.subject Δημόσιες σχέσεις el
dc.title Η ανάγκη μελέτης από τις επιχειρήσεις, της φιλοσοφίας της εταιρικής, κοινωνικής ευθύνης ως δράση και ρύθμιση κανόνων παιχνιδιού της αγοράς. Η στάση του Έλληνα καταναλωτή στις κοινωνικά υπεύθυνες ή μη επιχειρήσεις. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης el
heal.classification Επιχειρησιακή ηθική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.abstract Όπως είναι γνωστό, η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) είναι σήμερα πρωταρχικής σημασίας για την επίτευξη του ευρύτερου στόχου της βιώσιμης ανάπτυξης, της κοινωνικής συνοχής και της ανταγωνιστικότητας. Στο πλαίσιο αυτό εκφράζει μια σύγχρονη επιχειρηματική αντίληψη και πρακτική που ενσωματώνει εθελοντικά τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες στις επιχειρηματικές αποφάσεις και δραστηριότητες. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν την αξία τους και να εδραιώσουν τη φήμη τους, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις κοινωνικές και περιβαλλοντικές εκφάνσεις της λειτουργίας τους. Και μια εταιρία μεγιστοποιεί την αξία της όταν λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τα συμφέροντα των μετόχων, αλλά και τα συμφέροντα των άλλων «εταίρων», όπως είναι οι εργαζόμενοι, οι προμηθευτές, η τοπική κοινωνία. Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να περιγράψει το πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και να εξετασθεί η κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με τις αντιλήψεις των ενδιαφερόμενων μερών. Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα προϋποθέτει υπεύθυνους καταναλωτές και για αυτό το λόγο, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται και αντιδρά στο θέμα η ίδια η κοινωνία, μέσω της πιο άμεσης έκφρασής της, της καταναλωτικής συμπεριφοράς, σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. el
heal.advisorName Κουτρούμπας, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 90
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics