Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Internet banking - Βαθμός διείσδυσης και επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών. Προσέγγιση στην ελληνική τραπεζική αγορά.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Πριόβολος, Βασίλειος el
dc.contributor.author Οικονόμου, Ιωάννης el
dc.date.accessioned 2014-08-08T08:45:25Z
dc.date.available 2014-08-08T08:45:25Z
dc.date.issued 2014-08-08
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/1171
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject E-banking el
dc.subject Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες el
dc.subject Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες el
dc.subject Internet banking el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Ηλεκτρονική τραπεζική el
dc.title Internet banking - Βαθμός διείσδυσης και επίπεδα ικανοποίησης των καταναλωτών. Προσέγγιση στην ελληνική τραπεζική αγορά. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαδικτυακή τραπεζική -- Ελλάδα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.abstract Οι τράπεζες είναι επιχειρήσεις που έχουν ως σκοπό την επίτευξη κερδοφορίας για τους μετόχους τους. Έτσι υιοθετούν νέες μορφές οργάνωσης και διεκπεραίωσης των εργασιών, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της πληροφορικής, ώστε να αυξάνεται η παραγωγικότητα και η αποτελεσματικότητά τους. Στόχος τους είναι η βελτίωση των τραπεζικών προϊόντων και η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ώστε να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά, γεγονός που θα έχει θετική επίπτωση στην κερδοφορία τους. Καθοριστικό όμως σημείο είναι η δυνατότητά τους να ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες των πελατών και να δημιουργούν νέα καινοτομικά προϊόντα. Όσο πιο μικρό είναι το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της διατύπωσης της ανάγκης και της υλοποίησής της από την τεχνολογία της πληροφορικής, τόσο ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην τραπεζική αγορά αποκτά η τράπεζα που το επιτυγχάνει. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι έννοιες του Internet banking καθώς και των λοιπών εναλλακτικών δικτύων παροχής τραπεζικών υπηρεσιών. Στη συνέχεια επιχειρείται μία σύγκριση μεταξύ των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της ηλεκτρονικής τραπεζικής η οποία γνωρίζει μεγάλη εξάπλωση τα τελευταία χρόνια. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας παρουσιάζονται στατιστικά στοιχεία σχετικά με την χρήση του Internet αλλά και του Internet Banking από Έλληνες πολίτες καθώς και μια περιγραφή των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων και των προβληματισμών των Ελλήνων χρηστών του Internet Banking βάσει ερωτηματολογίου. Βασικό συμπέρασμα της εργασίας είναι ότι υπάρχει ακόμα μεγάλος αριθμός ανθρώπων που είναι αρνητικά διατεθειμένοι ωστόσο υπάρχει μεγάλη δυναμική ανάπτυξης του λόγω της αντίστοιχης ανάπτυξης του διαδικτύου στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου όλο και περισσότερες τράπεζες διαθέτουν μεγαλύτερα κεφάλαια για την ανάπτυξή του εστιάζοντας την προσοχή τους στην ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους. Τελικά αν και o βαθμός διείσδυσης του Internet Banking στους Έλληνες καταναλωτές είναι μικρός ωστόσο το επίπεδο ικανοποίησης αυτών που το χρησιμοποιούν βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. el
heal.advisorName Μαργώνης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 69
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics