dc.contributor.author |
Κουτούλας, Αχιλλεύς-Γεώργιος |
el |
dc.date.accessioned |
2020-10-02T07:16:13Z |
|
dc.date.available |
2020-10-02T07:16:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11665 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Νευροαναπτυξιακές διαταραχές |
el |
dc.subject |
Μοντέλο ESSENCE |
el |
dc.subject |
DSM-5 |
en |
dc.subject |
Ερωτηματολόγιο |
el |
dc.subject |
Έρευνα |
el |
dc.title |
Πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετών |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Λογοθεραπεία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου |
el |
heal.publicationDate |
2020 |
|
heal.bibliographicCitation |
Κούτουλας, Α.Γ., 2020. Πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετών. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Λογοθεραπείας. |
el |
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των σπουδών μας για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας. Θέμα της εργασίας αυτής είναι η πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά σχολικής ηλικίας από 5 έως 15 ετών. Μέσα από την εργασία αυτή έγινε προσπάθεια κατανόησης των διαταραχών και προσέγγιση τους σε επίπεδο διάγνωσης, ενώ έγινε και αναφορά στο μοντέλο ESSENCE και τη σημασία που μπορεί να παίξει για τη πρωίμη διάγνωση κάποιων νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Συγκεκριμένα αναφέρονται 6 νευροαναπτυξιακές διαταραχές σε συμφωνία με το DSM-5. Αυτές είναι η διανοητική αναπηρία, οι διαταραχές επικοινωνίας, η διαταραχή αυτιστικού φάσματος, η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, η ειδική μαθησιακή διαταραχή και οι κινητικές διαταραχές. Στη συνέχεια της εργασίας έχει γίνει η στατιστική ανάλυση ερωτηματολογίων που κλήθηκαν να απαντήσουν οι γονείς σχετικά με τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των παιδιών τους. Στο τέλος της εργασίας βρίσκονται τα συμπεράσματα που έχουν εξαχθεί από τις απαντήσεις των γονεών. Τα στοιχεία που προέκυψαν μπορούν να δώσουν επιπλέον βοήθεια στον ειδικό για μια καλύτερη διάγνωση κάποιας διαταραχής στο παιδί. |
el |
heal.advisorName |
Ζακοπούλου, Βικτωρία |
el |
heal.academicPublisher |
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας |
el |
heal.academicPublisherID |
teiep |
|
heal.numberOfPages |
65 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|
dc.contributor.master |
ΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίας |
el |