Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετών

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κουτούλας, Αχιλλεύς-Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2020-10-02T07:16:13Z
dc.date.available 2020-10-02T07:16:13Z
dc.date.issued 2020-10-02
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11665
dc.rights Default License
dc.subject Νευροαναπτυξιακές διαταραχές el
dc.subject Μοντέλο ESSENCE el
dc.subject DSM-5 en
dc.subject Ερωτηματολόγιο el
dc.subject Έρευνα el
dc.title Πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετών el
heal.type masterThesis
heal.classification Λογοθεραπεία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020
heal.bibliographicCitation Κούτουλας, Α.Γ., 2020. Πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετών. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Λογοθεραπείας. el
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των σπουδών μας για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας. Θέμα της εργασίας αυτής είναι η πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά σχολικής ηλικίας από 5 έως 15 ετών. Μέσα από την εργασία αυτή έγινε προσπάθεια κατανόησης των διαταραχών και προσέγγιση τους σε επίπεδο διάγνωσης, ενώ έγινε και αναφορά στο μοντέλο ESSENCE και τη σημασία που μπορεί να παίξει για τη πρωίμη διάγνωση κάποιων νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Συγκεκριμένα αναφέρονται 6 νευροαναπτυξιακές διαταραχές σε συμφωνία με το DSM-5. Αυτές είναι η διανοητική αναπηρία, οι διαταραχές επικοινωνίας, η διαταραχή αυτιστικού φάσματος, η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, η ειδική μαθησιακή διαταραχή και οι κινητικές διαταραχές. Στη συνέχεια της εργασίας έχει γίνει η στατιστική ανάλυση ερωτηματολογίων που κλήθηκαν να απαντήσουν οι γονείς σχετικά με τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των παιδιών τους. Στο τέλος της εργασίας βρίσκονται τα συμπεράσματα που έχουν εξαχθεί από τις απαντήσεις των γονεών. Τα στοιχεία που προέκυψαν μπορούν να δώσουν επιπλέον βοήθεια στον ειδικό για μια καλύτερη διάγνωση κάποιας διαταραχής στο παιδί. el
heal.advisorName Ζακοπούλου, Βικτωρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 65
heal.fullTextAvailability false
dc.contributor.master ΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίας el


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics