Show simple item record

dc.contributor.author Μπάζιου, Νικολέτα el
dc.date.accessioned 2020-09-24T10:32:54Z
dc.date.available 2020-09-24T10:32:54Z
dc.date.issued 2020-09-24
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11613
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ενημέρωση el
dc.subject Information en
dc.subject Κοινωνικό δίκτυο el
dc.subject Social media en
dc.title Twitter και ενημέρωση el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1692 el
heal.classification Πολιτική el
heal.classification Politics en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-09-24
heal.bibliographicCitation Μπάζιου,Ν. ,2020. Twitter και ενημέρωση. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Οι παραδοσιακές μορφές ενημέρωσης, κοινωνικοποίησης διαλόγου και επικοινωνίας, δεν έχουν αμφισβητηθεί ποτέ άλλοτε όσο στις μέρες µας. Στο κοινωνικοπολιτικό πεδίο και ιδιαίτερα στον χώρο της πολιτικής, οι νέες διαδικτυακές πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα που αναπτύσσονται μέσα σε αυτές φαίνεται να κερδίζουν µε γρήγορους ρυθμούς την προτίμηση των πολιτών. Ανάμεσα στα διάφορα περιβάλλοντα κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter σύντομα ξεχώρισε ως το πιο ενδεδειγμένο πεδίο για την ανάπτυξη πολιτικού διαλόγου, την ενημέρωση για την πολιτική επικαιρότητα και τη δημιουργία μιας αμεσότερης σχέσης μεταξύ πολιτικών προσώπων/φορέων και πολιτών (Μωραΐτης, 2008). Πολλοί είναι οι μελετητές που διερευνούν εκτενέστερα τη χρήση του Twitter στο χώρο της πολιτικής και την άμεση επιρροή που δρα μέσα από αυτή. Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη χρήση του μικρο-ιστολογίου Twitter ως μέσο ενημέρωσης και συμμετοχής στο χώρο της πολιτικής. Βασικός στόχος της εργασίας είναι να αποδώσει τη βαρύτητα και το χαρακτήρα που έχει πάρει το Twitter στον πολιτικό χώρο. Στο πρώτο λοιπόν κεφάλαιο αυτής της εργασίας, θα ασχοληθούμε με τα κοινωνικά δίκτυα και τις νέες μορφές επικοινωνίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλύσουμε τα μικρο ιστολόγια και πιο συγκεκριμένα την περίπτωση του Twitter. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο θα δούμε με ποιον τρόπο το Twitter λειτουργεί ως εργαλείο πολιτικής επιρροής με σημέιο ανφοράς την προεκλογική εκστρατεία του Μπάρακ Ομπάκα το 2008 στην Αμερική. el
heal.advisorName Δογορίτη, Ελευθερία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 68
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics