Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Μάρκετινγκ και μουσική βιομηχανία

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μπούσιος, Χαράλαμπος el
dc.contributor.author Τσιμάρη, Σοφία el
dc.date.accessioned 2014-08-07T08:58:53Z
dc.date.available 2014-08-07T08:58:53Z
dc.date.issued 2014-08-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/1155
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Μουσική βιομηχανία el
dc.subject Καταναλωτική συμπεριφορά el
dc.subject Επιχειρησιακή δράση el
dc.subject Δισκογραφικές εταιρείες el
dc.subject Πνευματικά δικαιώματα el
dc.subject Δισκογραφική βιομηχανία el
dc.title Μάρκετινγκ και μουσική βιομηχανία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Μουσική βιομηχανία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2008-09
heal.abstract Το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται σήμερα οι δισκογραφικές εταιρίες, ο πυρήνας της μουσικής βιομηχανίας, μεταβάλλεται σημαντικά, καθώς το τρίπτυχο «αγορές - προϊόντα — τεχνολογία», παρουσιάζει μια νέα δυναμική. Η συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων μουσικών άλμπουμ και κατ’ επέκταση η μείωση των κερδών των δισκογραφικών εταιριών, αποτελούν πλέον πραγματικότητα στην οποία οι εταιρίες καλούνται να αντιδράσουν. Η εμφάνιση των νέων τεχνολογιών όπως το διαδίκτυο, αποτελούν ταυτόχρονα απειλή αλλά και σημαντική επιχειρηματική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις του κλάδου. Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και ανάλυση των νέων ευκαιριών που εμφανίζονται στην ψηφιακή εποχή για τις δισκογραφικές εταιρίες, καθώς και οι δυνατότητες εφαρμογής ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου , που σε συνδυασμό με τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας της μουσικής βιομηχανίας, μπορούν να οδηγήσουν στα επιθυμητά αποτελέσματα τόσο για τις δισκογραφικές εταιρίες όσο και για τους τελικούς αποδέκτες του μουσικού προϊόντος. Η ανάλυση επικεντρώνεται σε θέματα διανομής και προώθησης του μουσικού υλικού σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη χρήση πραγματικών περιπτώσεων (case studies) από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της μουσικής βιομηχανίας. Παράλληλα καλύπτονται θέματα νομικής φύσης, όπως η διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων και οι όροι συμβολαίου ανάμεσα στους καλλιτέχνες και τις δισκογραφικές εταιρίες, η μελέτη των οποίων κρίνεται απαραίτητη για την υλοποίηση του νέου επιχειρηματικού μοντέλου. Ακόμη γίνεται λόγος για την ελληνική αγορά, σχετικά με την πλευρά του τελικού αποδέκτη του μουσικού προϊόντος, τις επιδράσεις των νέων τεχνολογιών καθώς και των παραδοσιακών καναλιών διανομής και προώθησης στην αγοραστική διαδικασία. Η μελέτη βασίζεται στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου, από όπου εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα. el
heal.advisorName Μπαλάσκας, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 97
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics