Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες : Νέοι τρόποι διδασκαλίας.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Τζίκας, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2020-07-16T04:55:25Z
dc.date.available 2020-07-16T04:55:25Z
dc.date.issued 2020-07-16
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11406
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ξένη γλώσσα el
dc.subject Foreign language en
dc.subject Μέθοδος el
dc.subject Method en
dc.title Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες : Νέοι τρόποι διδασκαλίας. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1673 el
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.classification Learning Difficulties en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-07-08
heal.bibliographicCitation Τζίκας,Γ.,2020. Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες : Νέοι τρόποι διδασκαλίας. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Η παρούσα εργασια έχει ως αντικείμενο την διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες και τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε ώστε να γίνεται εφικτή η διδασκαλία αυτή. Ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί τον τελευταίο καιρό τόσο τους γονείς όσο και τους εκπαιδευτικούς είναι αν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είναι στη θέση να μάθουν μια οποιαδήποτε ξένη γλώσσα. Πολλές φορές συναντάμε την άποψη ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες είναι καλύτερο να μην εμπλέκονται με την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, μια διαδικασία κατά την μπορεί να συναντήσουν πολλές δυσκολίες και πιέσεις, καθώς δυσκολεύονται ήδη στην μητρική τους. Παρόλα αυτά μέσα από έρευνες έχει αποδειχτεί, ότι παρόλο τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι περισσότερες ξένες γλώσσες παγκοσμίως , άλλες λιγότερο άλλες περισσότερο, είναι δυνατόν να διδαχτούν σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αυτό επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων τεχνικών παρέμβασης και μεθόδων διδασκαλίας όπως η μέθοδος Κολοβός. Η παρούσα εργασία χρειάστηκε πολύμηνη έρευνα μεταξύ πολλών ελληνικών και ξένων ιστοσελίδων(άρθρα,blogs και τα λοιπά) στο διαδίκτυο . Αυτή είναι και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για φτάσουμε στο παραπάνω συμπέρασμα . el
heal.advisorName Βυζάς, Θεόδωρος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 62
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics