Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διαχείριση παραπόνων για τη διακράτηση πελατών

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Νάννα, Μαρία el
dc.contributor.author Τέσιου, Ουρανία el
dc.date.accessioned 2014-08-06T08:58:54Z
dc.date.available 2014-08-06T08:58:54Z
dc.date.issued 2014-08-06
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/1137
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαχείριση παραπόνων el
dc.subject Διακράτηση πελατών el
dc.subject Εξυπηρέτηση πελατών el
dc.subject Σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών el
dc.subject Τραπεζικός κλάδος el
dc.title Διαχείριση παραπόνων για τη διακράτηση πελατών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Εξυπηρέτηση πελατών el
heal.classification Διαχείριση πελατειακών σχέσεων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2013
heal.abstract Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται λόγος για την εξυπηρέτηση πελατών και για τη διαχείριση παραπόνων στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα στις τράπεζες. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η εξυπηρέτηση πελατών, τι είναι και γιατί είναι σημαντική. Δίνονται ορισμοί για τον πελάτη, ποιες είναι οι βασικές του ανάγκες, πώς μπορεί αυτός να ικανοποιηθεί και γιατί αυτό είναι σημαντικό. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για τη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM), τους τύπους της, τις εφαρμογές της καθώς και τους παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας της. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στα παράπονα των πελατών. Αναλύεται τι είναι διαχείριση παραπόνων, πώς συμπεριφέρεται ένας παραπονεμένος πελάτης και πώς μπορεί η επιχείρηση να τον χειριστεί. Καταγράφονται επίσης, οι λόγοι που παραπονιούνται οι πελάτες, τα πλεονεκτήματα των παραπόνων και οι μέθοδοι πρόληψης αυτών. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια πιο λεπτομερείς περιγραφή των παραπόνων και πώς αυτά αντιμετωπίζονται σε μεγάλες επιχειρήσεις όπως είναι οι τράπεζες. Συγκεκριμένα αναλύονται οι τράπεζες Πειραιώς, Αγροτική και η Eurobank. el
heal.advisorName Μπιτχαβά, Αμαλία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 77
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics