Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η τροπική οικογένεια Ουσάκ στον δίσκο "Ακούσματα" του βιολιστή Γιώργου Ψάλτη.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μπούμπας, Πανορμίτης el
dc.date.accessioned 2020-07-10T08:11:15Z
dc.date.available 2020-07-10T08:11:15Z
dc.date.issued 2020-07-10
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11379
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ουσάκ el
dc.subject Ussak el
dc.subject Giorgos Psaltis el
dc.subject Γιώργος Ψάλτης el
dc.subject Ακούσματα el
dc.subject Akousmata el
dc.title Η τροπική οικογένεια Ουσάκ στον δίσκο "Ακούσματα" του βιολιστή Γιώργου Ψάλτη. el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Τροπική ανάλυση el
heal.identifier.secondary Πτυχιακή Εργασία el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-06-12
heal.bibliographicCitation Μπούμπας, Π., 2020. Η τροπική οικογένεια Ουσάκ στον δίσκο "Ακούσματα" του βιολιστή Γιώργου Ψάλτη. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής. el
heal.abstract Η παρούσα μελέτη ασχολείται με την ανάλυση της τροπικής οικογένειας του μακάμ Ουσάκ όπως ερμηνεύεται από το Γιώργο Ψάλτη μέσω του προσωπικού του δίσκου "Ακούσματα". Πρόκειται για έναν αναγνωρισμένο ερμηνευτή ασυγκέραστων ανατολικογενών ιδιωμάτων, προερχόμενων από το χώρο της προφορικής λαϊκής μουσικής. Οι άξονες στους οποίους κινείται η ανάλυση των κομματιών αφορούν ζητήματα τροπικότητας, διαχείρισης του ρυθμού, προσδιορισμού φρασεολογίου, καθώς και συμπεριφοράς των φθόγγων στην εκάστοτε περίπτωση. Τέλος η εργασία αποτυπώνει την αρμονική συνύπαρξη δύο μουσικών παραδόσεων διαμέσου της διαχείρισης του μαλακού διατόνου από το βιολιστή και ερμηνευτή Γιώργο Ψάλτη. el
heal.abstract The present research focuses on the analysis on the modal family of makam Ussak from the point of view of violinist Yiorgos Psaltis through his personal album "Akousmata". Psaltis is a renowned performer of the non-equal temperament musical idioms from the near East, and a musician who has aural folk traditional background. The musical analysis of the pieces focuses on modal systems, the use of rhythm, identification of phrasing as well as the behavior of certain notes according to each musical event. Finally, this dissertation captures the harmonic coexistence of two folk traditions through Yiorgos Psaltis performative use of the "soft" diatonic more. en
heal.advisorName Σκούλιος, Μάρκος el
heal.committeeMemberName Ανδρίκος, Νίκος el
heal.committeeMemberName Βερβέρης, Αντώνιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 115 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics