Show simple item record

dc.contributor.author Κυριάκου, Σταυρούλα el
dc.date.accessioned 2020-07-08T04:57:14Z
dc.date.available 2020-07-08T04:57:14Z
dc.date.issued 2020-07-08
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11375
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject E-commerce en
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Advertisement en
dc.title Ηλεκτρονικό εμπόριο και e-marketing el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1681 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-07-07
heal.bibliographicCitation Κυριάκου,Σ.,2020. Ηλεκτρονικό εμπόριο και e-marketing. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Η παρούσα έρευνα είναι βασισμένη στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το e-marketing και, πιο συγκεκριμένα, στην ερμηνεία και την ανάλυσή τους. Αρχικά, προκειμένου να αποτυπωθούν ευκρινώς τα κύρια ευρήματα, δίνεται βάση στον ορισμό, στην ιστορική εξέλιξη και στην κουλτούρα του Internet, καθώς και στην πορεία ανάπτυξης των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και της ηλεκτρονικής οικονομίας. Περνώντας στο κύριο μέρος της εργασίας, αναλύονται οι ακριβείς έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου και του e-marketing, συνοδευόμενες από απαραίτητες, πρόσθετες παραμέτρους για την πλήρη κατανόησή τους, όπως η σύγκρισή τους με τις παραδοσιακές μορφές τους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους και τα οφέλη τους ως προς τις εταιρείες και το αγοραστικό τους κοινό. Επιπρόσθετα, αφιερώθηκε ένα κεφάλαιο και στο marketing ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω του οποίου δόθηκαν απαντήσεις στο πώς προωθείται ένα κατάστημα μέσω διαδικτύου, ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτής της ενέργειας, ποιοι ακριβώς είναι οι τρόποι προβολής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά και των προϊόντων του, και τέλος πώς επιβάλλεται να διαφημιστεί ένα τέτοιο κατάστημα, διαδικτυακά και μη. Τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα της εργασίας, τα οποία, φυσικά, ορισμένα απορρέουν απόλυτα κι αντικειμενικά από τα ευρήματά μας κι άλλα προκύπτουν από την υποκειμενική ματιά του ερευνητή. el
heal.advisorName Γιώτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 79
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics