Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διεθνοποίηση επιχειρήσεων:Μελέτη περίπτωσης δραστηριοποίησης της εταιρείας Γρηγόρης μικρογεύματα Α.Β.Ε.Ε στην Γερμανία.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γεωργίου, Ευάγγελος el
dc.date.accessioned 2020-07-06T10:15:06Z
dc.date.available 2020-07-06T10:15:06Z
dc.date.issued 2020-07-06
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11368
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διεθνοποίηση el
dc.subject Internationalization el
dc.title Διεθνοποίηση επιχειρήσεων:Μελέτη περίπτωσης δραστηριοποίησης της εταιρείας Γρηγόρης μικρογεύματα Α.Β.Ε.Ε στην Γερμανία. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1666 el
heal.classification Επιχειρήσεις el
heal.classification Businesses en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-07-06
heal.bibliographicCitation Γεωργίου,Ε.,2020. Διεθνοποίηση επιχειρήσεων: Μελέτη περίπτωσης δραστηριοποίησης της εταιρείας Γρηγόρης μικρογεύματα Α.Β.Ε.Ε στην Γερμανία. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.abstract Η συγκεκριμένη εργασία μελετάει την διεθνοποίηση των επιχειρήσεων ως ένα ευρύτερο πρόλογο για την κατανόηση της δραστηριοποίησης της εταιρείας Γρηγόρης στο εξωτερικό και ειδικότερα στην χώρα που εξετάζεται, την Γερμανία. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής περιγραφή για την διεθνοποίηση σαν όρος και στη συνέχεια αναφέρονται τα κίνητρα που οδηγούν μια επιχείρηση ώστε να ανοίξει τον δρόμο της για μια καλύτερη πορεία στο εξωτερικό. Επίσης, περιγράφεται αναλυτικά η στρατηγική της διεθνοποίησης δηλαδή οι τρόποι και οι στρατηγικές που θα καθοδηγήσουν μια επιχείρηση με επιτυχημένη δραστηριοποίηση στο εξωτερικό και πριν λοιπόν την παρουσίαση της εταιρείας γίνεται η ανάλυση των κινδύνων και του ανταγωνισμού που θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση στην διεθνοποίησή της. Η εταιρεία αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα ελληνικών επιχειρήσεων που κατάφεραν να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία στο 6 εξωτερικό και στην εργασία αυτή αναλύονται μεθοδικά και αναλυτικά οι λόγοι που οδήγησαν την εταιρεία να δραστηριοποιηθεί στην Γερμανία καθώς αυτή αποτελεί ένα μεγάλο οικονομικό πόλο έλξης για πολλές ελληνικές επιχειρήσεις λόγω της πολύ καλής της οικονομικής κατάστασης σαν χώρα και επίσης γίνεται η απαραίτητη αναφορά στην ιστορία της εταιρείας και το πώς αυτή λειτουργεί. Συμπερασματικά, αναλύεται η διεθνοποίηση μιας επιχείρησης και τα στάδια που θα περάσει ώστε να καταφέρει με επιτυχία να διεθνοποιηθεί όπως η εταιρεία Γρηγόρης. el
heal.advisorName Βυζάς, Θεόδωρος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 48
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics