Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται η αναβίωση της λαϊκής και παραδοσιακής
μουσικής μέσα από το έργο των Social Waste και Αντίποινα, οι οποίοι με έρεισμα την
παράδοση επιχειρούν να αφυπνίσουν την κοινωνία εν καιρώ κοινωνικής και πολιτικής
κρίσης. Ειδικότερα, εξετάζεται το ζήτημα αυθεντικότητας που προκύπτει από τη μίξη χιπ
χοπ και παράδοσης, καθώς και η σχέση του έργου τους με το πλαίσιο της υφιστάμενης
Μετανεωτερικότητας και παγκοσμιοποίησης. Για τη διερεύνηση των ερωτημάτων μας,
αναλύεται ολόκληρη η δισκογραφία των συγκροτημάτων, μεμονωμένες δουλειές, αλλά και
οι μεταξύ τους συμπράξεις, με βασικά αντικείμενα μελέτης το οργανολόγιο και τη
θεματολογία.
In the present study, we present the revival of folk and traditional music through the work
of Social Waste and Antipoina, who, based on tradition, try to awaken society in a time of
social and political crisis. In particular, the issue of authenticity that arises from the fusion
of hip hop and tradition is examined, as well as the relationship of their work and the
existing frame of Postmodernism and globalization. In order to investigate our questions,
the whole discography of the bands is analyzed, individual works and the collaborations
between them, with organology and lyrics as the main objects of the study