Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Native advertising: Η νέα τάση στην ψηφιακή διαφήμιση και η επίδραση της στην συμπεριφορά των καταναλωτών.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Μελικίδου, Μαρία el
dc.date.accessioned 2020-06-03T10:12:00Z
dc.date.available 2020-06-03T10:12:00Z
dc.date.issued 2020-06-03
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/11098
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Advertising en
dc.subject Συμπεριφορά καταναλωτών el
dc.subject Consumer behavior en
dc.title Native advertising: Η νέα τάση στην ψηφιακή διαφήμιση και η επίδραση της στην συμπεριφορά των καταναλωτών. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1660 el
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-06-02
heal.bibliographicCitation Μελικίδου,Μ.,2020. Native advertising: Η νέα τάση στην ψηφιακή διαφήμιση και η επίδραση της στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. el
heal.advisorName Μπουκουβάλα, Βασιλική el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 54
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics