Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Το πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου 1934-1940.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Θανασούλας, Ιωάννης el
dc.date.accessioned 2020-02-21T11:22:33Z
dc.date.available 2020-02-21T11:22:33Z
dc.date.issued 2020-02-21
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/10693
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αστικό λαϊκό τραγούδι
dc.subject Ρεμπέτικα τραγούδια
dc.subject Μεσοπόλεμος
dc.subject Γκόγκος, Δημήτρης
dc.subject Μπαγιαντέρας
dc.title Το πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου 1934-1940. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Γκόγκος, Δημήτρης (Μπαγιαντέρας)
heal.classification Ρεμπέτικα τραγούδια- Μεσοπόλεμος
heal.classification Αστικό λαϊκό τραγούδι - Μεσοπόλεμος
heal.identifier.secondary Πτυχιακή Εργασία
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-02-12
heal.bibliographicCitation Θανασούλας, Ι., 2020. Το πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου 1934-1940. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών. Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής. el
heal.abstract Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πρώιμο συνθετικό έργο του Δημήτρη Γκόγκου, 1934-1940, με την προσδοκία να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των συνθέσεών του και κατ’ επέκταση το ύφος του συνθέτη κατά το χρονικό πλαίσιο που έχει οριστεί. Ο Δ. Γκόγκος ως συνθέτης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αστικής λαϊκής μουσικής και επίσης είναι από τους πρώτους συνθέτες στην εγχώρια ελληνική δισκογραφία, που βιώνει την αλλαγή και την εξέλιξη του ρεμπέτικου. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφιερώνεται σε ιστορική αναδρομή γύρω από το περιβάλλον του συνθέτη, καθώς επίσης και τα βιογραφικά του στοιχεία. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται και κατηγοριοποιείται το ηχητικό υλικό, που συλλέχθηκε, και σχολιάζεται η ποιητική δομή των συνθέσεων. Στη συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με την σύνθεση της ορχήστρας που χρησιμοποιεί ο συνθέτης, την τροπικότητα και την φόρμα των συνθέσεων. Ακολουθεί το τέταρτο κεφάλαιο, με την μουσικολογική ανάλυση δέκα συνθέσεων του Δ. Γκόγκου. Η μουσικολογική ανάλυση αποτέλεσε το πρίσμα όπου αναδείχτηκαν τα διαφορετικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συνθέτη τόσο σε μελωδικές όσο και σε ποιητικές συνθέσεις, αλλά και στην χρήση τεχνικών του μπουζουκιού, που συναντάμε μέσα από το ηχητικό υλικό των ηχογραφήσεων. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γνωστοποιούνται τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης έρευνας ως προς το πρόσωπο του συνθέτη, μέσα από τα πορίσματα που διαπιστώθηκαν στο κάθε κεφάλαιο. el
heal.advisorName Ζουμπούλη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Ορδουλίδης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Κούνας, Σπήλιος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Καλλιτεχνικών Σπουδών, Τμήμα Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 114
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics