Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Νέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Στεργιοπούλου, Αναστασία el
dc.date.accessioned 2020-02-20T13:10:29Z
dc.date.available 2020-02-20T13:10:29Z
dc.date.issued 2020-02-20
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/10691
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τπε el
dc.subject Εκπαιδευτικό σύστημα el
dc.subject Τεχνολογία el
dc.subject Διδασκαλία el
dc.title Νέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα. el
dc.title New principles and technologies for 21st century education. en
heal.type bachelorThesis el
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0610 el
heal.classification Εκπαίδευση-- Ελλάδα el
heal.language el el
heal.access account el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2020-02-20
heal.bibliographicCitation Στεργιοπούλου, Α. 2020. Νέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. el
heal.abstract Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30-40 ετών, το επιστημονικό ενδιαφέρον έχει εστιάσει στη σχολαστική μελέτη των κυριότερων παραμέτρων και των βασικότερων γνωρισμάτων των αποδοτικών περιβαλλοντικών μάθησης με τη χρησιμοποίηση των καινούριων τεχνολογιών και εφαρμογών στην τυπική σχολική εκπαιδευτική δράση. Η εθνική αλλά και η διεθνής βιβλιογραφία, μάλιστα, προτάσσουν διαφορετικά θεωρητικά μοντέλα με στόχο την κατανόηση της αποδοτικής χρήσης των ΤΠΕ για μαθησιακούς λόγους στις σύγχρονες σχολικές μονάδες, με τη μοντέρνα διδασκαλία να εστιάζει ολοένα και περισσότερο στις διαδεδομένες θεωρίες του εποικοδομητισμού, που διακρίνεται να έχουν ασκήσει την καθοριστικότερη επιρροή στο πλαίσιο της διδασκαλίας στην τυπική εκπαίδευση μέσω αυτών των τεχνολογιών. Πράγματι, όπως παρουσιάζουν αρκετές έρευνες, η ένταξη αυτών των τεχνολογιών στη διδασκαλία των σχολικών μαθημάτων διακρίνεται να επιφέρει θετικές επιρροές τόσο για τους εκπαιδευόμενους όσο και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, όπως για παράδειγμα στον κλάδο της ενίσχυσης των κινήτρων, των γνωστικών ικανοτήτων καθώς επίσης και των γνώσεων των παιδιών. Από την άλλη μεριά, αρκετές μελέτες αναφέρουν πως η χρησιμοποίηση των ΤΠΕ είναι εφικτό να έχει και αρνητικό είτε περιορισμένο αντίκτυπο στους εκπαιδευόμενους στην περίπτωση στην οποία δεν χρησιμοποιείται με σωστές τακτικές και από κατάλληλα εκπαιδευμένους ανθρώπους. Εστιάζοντας σε όσα προαναφέρθηκαν, οι διεθνείς και οι εθνικές πολιτικές οι οποίες διαμορφώθηκαν τα προηγούμενα έτη τονίζουν την ένταξη αυτών των μέσων στη σύγχρονη εκπαιδευτική δράση σαν προτεραιότητα. Παρόλο που αρκετές μελέτες, όμως, έχουν ασχοληθεί με τη χρησιμότητα αυτών των καινούριων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική δράση, ελάχιστα ερευνητικά δεδομένα υφίστανται για τις απόψεις των εκπαιδευόμενων, των εκπαιδευτικών καθώς επίσης και των εκπαιδευτικών προεκτάσεων. el
heal.abstract Over the past 30-40 years, scientific interest has focused on the rigorous study of the main parameters and key features of environmentally-friendly learning using the latest technologies and applications in formal school education. National as well as international literature, in fact, propose different theoretical models in order to understand the efficient use of ICT for learning purposes in modern school units, with modern teaching increasingly focusing on the widespread constructivist theories. exercise the most decisive influence in the teaching of formal education through these technologies. Indeed, as several studies have shown, the inclusion of these technologies in the teaching of school subjects can be seen to have positive effects both on learners and on teachers themselves, such as in the area of motivation, cognitive abilities as well as of children's knowledge. On the other hand, several studies indicate that the use of ICTs can have a negative or limited impact on learners in cases where they are not used with proper tactics and by properly trained people. Focusing on the foregoing, the international and national policies that have been formulated in previous years emphasize the inclusion of these instruments in modern educational action as a priority. Although several studies have addressed the utility of these new technologies in educational action, little research data exists on the views of trainees, teachers as well as educational extensions. en
heal.advisorName Κυρίτσης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Παππάς, Θεόδωρος el
heal.committeeMemberName Μηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 92 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics