Σε αυτή την εργασία θα παρουσιαστεί η σημασία του Digital Marketing στις μέρες μας, ξεκινώντας από το 1ο κεφάλαιο με μία ιστορική αναδρομή για την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις αρχές της εμφάνισης του διαδικτύου ως σήμερα και τις κατηγορίες που εμπεριέχει.
Συνεχίζοντας παρακάτω στο 2ο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τις τεχνικές του ψηφιακού marketingκαι τι πετυχαίνουμε με κάθε μία από αυτές.
Στο 3ο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για την διαδικτυακή διαφήμιση, την σημασία που έχει, την αποτελεσματικότητα της, αλλά και τα διαδικτυακά εργαλεία της.
Στο 4ο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στον σχεδιασμό του ψηφιακού marketing, την ανάλυση των καταστάσεων, τους στόχους και την στρατηγική.
Στο 5ο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τις ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες και το πώς έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια.
Τέλος στο 6ο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα και τα αποτελέσματα αυτής, με τίτλο ‘Digital Bankingκαι Marketing’. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει κατά πόσο οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα νέα τραπεζικά μέσα, που τους έχουν βοηθήσει περισσότερο στις καθημερινές τους συναλλαγές, σε πόσο μεγάλο χρονικό διάστημα εξοικειώθηκαν με τα νέα μέσα και ποιο ψηφιακό μέσο προτιμούν πιο πολύ.
This essay will present the importance of Digital Marketing nowadays, starting with Chapter 1 with a historical overview of the evolution of e-commerce from the beginning of the internet to the present day and the categories it contains.
Following on in Chapter 2 we will analyze the techniques of digital marketing and what we do with each of them.
In Chapter 3 we will talk about online advertising, its importance, its effectiveness, and its online tools.
In chapter 4 we will talk about digital marketing planning, situation analysis, goals and strategy.
In Chapter 5 we will analyze the digital banking services and how they have evolved in recent years.
Finally, the 6th and final chapter presents the research and its results, entitled 'Digital Banking and Marketing'. The purpose of the research is to investigate whether Greek consumers are using the new banking tools that have helped them most in their day-to-day transactions, how long they have become acquainted with the new media, and which digital medium they prefer.