Η συγκεκριμένη εργασία περιεργάζεται την έννοια της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσα στον τομέα του τουρισμού. Η επιχειρηματικότητα αναφέρεται στη διαδικασία ταυτοποίησης και στη συνέχεια στη σύσταση μιας επιχείρησης για τη μόχλευση μιας επιχειρηματικής ευκαιρίας που περιλαμβάνει καινοτομία προϊόντων ή διαδικασιών. Η καινοτομία προϊόντων είναι η ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας προϊόντων ή βελτιώσεων σε ένα υπάρχον προϊόν, ενώ η καινοτομία της διαδικασίας αλλάζει με τον τρόπο ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δημιουργείται ή παρέχεται. Μέσα από τις παραπάνω συσχετίσεις με τον τομέα του τουρισμού και τις ιδιαιτερότητες του κλάδου, πραγματοποιείται και μια παρουσίαση επιχείρησης σε μια προσπάθεια να αποσαφηνιστούν τα σημεία που μπορεί να υπάρχει βελτίωση.
This work explores the concept of entrepreneurship and innovation within the tourism sector. Entrepreneurship refers to the identification process and then to setting up a business to leverage a business opportunity that involves product or process innovation. Product innovation is the development of a new product category or enhancement to an existing product, while process innovation changes the way a product or service is created or provided. Through the above links with the tourism sector and the particularities of the sector, a business presentation is also being undertaken in an attempt to clarify where there may be improvement.