Η πτυχιακή μας εργασία βασίζεται στις μαθησιακές δυσκολίες και στην ανίχνευση αυτών. Αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος εμπεριέχονται έξι κεφάλαια, στα οποία αναλύονται η συχνότητα, τα χαρακτηριστικά, οι μέθοδοι αξιολόγησης και διάγνωσης, η αιτιολογία, η παρέμβαση και οι κατηγορίες των μαθησιακών δυσκολιών που μπορούν να υπάρξουν και μεμονωμένες σε ένα άτομο με προβλήματα μάθησης. Στο ερευνητικό μέρος, αναφέρεται ο στόχος, η υπόθεση, η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας μας με πίνακες στους οποίους καταγράφονται αναλυτικά τα ποσοστά επίδοσης των μαθητών από όλες τις δοκιμασίες του διαγνωστικού εργαλείου Αθηνά Τεστ που χορηγήθηκε σε μαθητές δημοτικών.
Our thesis is based on learning difficulties and their detection. It consists of two parts, theoretical and research. In the theoretical part there are included six chapters in which there are analyzed the frequency, the characteristics, the methods of evaluation and diagnosis, the reasoning, intervention and the categories of learning difficulties which can exist as isolated, too, in a person with learning problems. In the research part there is a reference to the aim, the hypothesis, the methodology and the results of our research in tables in which there are analytically recorded the performance rates of our students on all the tasks of the diagnostic tool Athena Test which was administered to elementary school students.