Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Διαδικτυακή διαφήμιση. στάση και συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Γιαούπι, Έντζι el
dc.date.accessioned 2019-11-01T10:48:12Z
dc.date.available 2019-11-01T10:48:12Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/10514
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Ηλεκτρονική διαφήμιση el
dc.subject Στάσεις καταναλωτών έναντι διαφήμισης el
dc.subject Συμπεριφορά χρηστών διαδικτύου για τη διαφήμιση el
dc.subject Advertising en
dc.subject Online advertising en
dc.subject Consumer attitudes toward advertising en
dc.subject Internet user behavior for advertising en
dc.title Διαδικτυακή διαφήμιση. στάση και συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου el
dc.title Internet advertising. stage and behavior of the users of the internet en
heal.type bachelorThesis el
heal.generalDescription Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής FIN -- Α/Α591 *
heal.classification Διαφήμιση el
heal.language el el
heal.access account el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2019-10
heal.bibliographicCitation Γιαούπι, Ε., 2019. Διαδικτυακή διαφήμιση. στάση και συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου. Πτυχιακή Εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομική. el
heal.abstract Η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και η απίστευτη ροή των πληροφοριών που έκανε το Ίντερνετ έχει καταστήσει δυνατή τη μετατροπή της δραστηριότητας της διαφήμισης. Σήμερα είναι δύσκολο να σερφάρετε στο διαδίκτυο χωρίς να βλέπετε διαδικτυακή διαφήμιση, συχνά με τη μορφή διαφημίσεων οπτικής προβολής σε ιστότοπους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διαφήμιση on-line έχει απομακρύνει τις επιχειρήσεις από τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, όπως εφημερίδες, ταχυδρομείο και ραδιόφωνο. Στην πτυχιακή αυτή εργασία επιχειρείται να μελετηθεί η διαδικτυακή διαφήμιση και η στάση καθώς και η συμπεριφορά των καταναλωτών του διαδικτύου σε αυτή. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται τι είναι η διαφήμιση, πώς αυτή εξελίχτηκε μέχρι σήμερα, ποιες είναι οι τάσεις της διαφήμισης και ποιοι οι τρόποι με τους οποίους διαφημίζονται τα προϊόντα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η ηλεκτρονική διαφήμιση, το viralmarketing, οι μορφές της ηλεκτρονικής διαφήμισης, οι παράμετροι διαμόρφωσής της καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση των καταναλωτών έναντί της. Επίσης, παρατίθενται στατιστικά στοιχεία για την ηλεκτρονική διαφήμιση και τα πλεονεκτήματα που αυτή έχει σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση. Στο τρίτο κεφάλαιο ερευνώνται οι στάσεις των καταναλωτών απέναντι στην διαδικτυακή διαφήμιση και πώς αυτή επιδρά στον καταναλωτή. Επίσης, μελετάται η ψυχολογία της διαφήμισης, η ψυχολογία του καταναλωτή και η καταναλωτική υποκίνηση. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της προσωπικής έρευνας. el
heal.abstract The rapid growth of the Internet and the incredible flow of information made by the Internet has made it possible to transform advertising activity. Today it is difficult to surf the web without seeing online advertising, often in the form of website display ads. There is no doubt that online advertising has removed businesses from the traditional ways of advertising such as newspapers, mail and radio. This thesis attempts to study online advertising and attitudes as well as the behavior of internet consumers in it. The first chapter analyzes what advertising is, how it has evolved to date, what advertising trends are, and how the products are advertised. The second chapter examines e-advertising, viral marketing, forms of e-advertising, its configuration parameters as well as the factors that influence consumers' attitude towards it. Statistics on online advertising and its advantages over traditional advertising are also listed. The third chapter examines consumer attitudes toward online advertising and how it affects the consumer. It also examines the psychology of advertising, consumer psychology and consumer motivation. The fourth and final chapter lists the results of personal research. en
heal.advisorName Τριάρχη, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Παππά, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Αρνής, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 107 el
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics