Ιδρυματικό Αποθετήριο πρώην ΤΕΙ Ηπείρου  

Η διαφορετική συμβολή μεταξύ της παραδοσιακής τεχνικής (μολύβι και χαρτί) και των ψηφιοποιημένων εργαλείων ως μέσα γνωστικής παρέμβασης στην άνοια

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Χρόνη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2019-10-07T04:58:24Z
dc.date.available 2019-10-07T04:58:24Z
dc.date.issued 2019-10-07
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/10425
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Άνοια el
dc.subject Παραδοσιακά εργαλεία παρέμβασης el
dc.subject Λογισμικά προγράμματα el
dc.title Η διαφορετική συμβολή μεταξύ της παραδοσιακής τεχνικής (μολύβι και χαρτί) και των ψηφιοποιημένων εργαλείων ως μέσα γνωστικής παρέμβασης στην άνοια el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Λογοθεραπεία el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2019-09
heal.bibliographicCitation Χρόνη, Μ., 2019. Η διαφορετική συμβολή μεταξύ της παραδοσιακής τεχνικής (μολύβι και χαρτί) και των ψηφιοποιημένων εργαλείων ως μέσα γνωστικής παρέμβασης στην άνοια. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.abstract Η Μείζων Νευρογνωστική Διαταραχή και πιο συγκεκριμένα η άνοια τύπου Alzheimer αποτελεί ένα ιδιαιτέρως διαδεδομένο πρόβλημα, που πλήττει κυρίως την Τρίτη Ηλικία. Αναγνωρίζοντας την ανοδική πορεία των ποσοστών εμφάνισης της νόσου αλλά και τις ολέθριες συνέπειες που επιφέρει στις γνωστικές ικανότητες των ασθενών, έμφαση δίνεται στην βελτίωση των θεραπευτικών παρεμβάσεων. Δεδομένης της αναντιστοιχίας κόστους-αποτελεσματικότητας της φαρμακευτικής αγωγής, τα προγράμματα νοητικής ενδυνάμωσης τίθενται στο προσκήνιο, αποσκοπώντας στην βελτίωση της λειτουργικότητας του πάσχοντος. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις, εξειδικευμένα λογισμικά εντάσσονται σταδιακά στα προγράμματα αποκατάστασης λειτουργώντας ενίοτε συμπληρωματικά στα παραδοσιακά εργαλεία νοητικής ενδυνάμωσης. Μέσω της εκτενούς ανασκόπησης των διαθέσιμων τύπων ασκήσεων και της αναλυτικής σύγκρισης τους, το βασικό συμπέρασμα της παρούσας μελέτης είναι η αναγνώριση της σπουδαιότητας του σεβασμού των αναγκών και των ενδιαφερόντων του ηλικιωμένου κατά τον σχεδιασμό ενός προγράμματος παρέμβασης. el
heal.abstract Major Neurocognitive Disorder and more specifically Alzheimer, consists a particularly widespread problem, affecting mainly Third Age. Due to the rising prevalence and the severe consequences of Alzheimer’s Disease there is a great interest in improving the therapeutic approaches. The cost-effectiveness mismatch of existing pharmaceutic therapy has put cognitive training in the foreground, as the main method for improving patient everyday functioning. Τhanks to technological developments, specialised software is being gradually added to cognitive training programs, either as the only therapeutic tool or as a supplementary type of exercises. After having access to a great number of relevant articles, the main conclusion of this study is that the elderly’s individualised needs and interests should be the basis of cognitive training programs’ design. en
heal.advisorName Νούσια, Αναστασία el
heal.committeeMemberName Νάσιος, Γρηγόριος el
heal.committeeMemberName Μαρτζούκου, Μαρία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep el
heal.numberOfPages 107 el
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics