Abstract:
Στο σημερινό περίπλοκο κόσμο, η ικανότητα να διευθύνει και να οδηγεί κανείς
τους άλλους είναι μια από τις βασικότερες δεξιότητες που έχει να επιδείξει ο
άνθρωπος.
Ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει αρχίσει να απομακρύνεται από τις λύσεις που
βασίζονται στη διαίσθηση και προσανατολίζεται προς νέα συστήματα και νέες
μεθόδους.
Η παρακάτω εργασία σκοπό έχει να παρουσιάσει τις σημαντικότερες θεωρίες
και ιδέες που έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί για την επιστήμη της Οργάνωσης και
Διοίκησης, (Management), όσο και για την επιστήμη του Marketing.
Ο άξονας πάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι πως,
εάν κάποιος θέλει να επιτύχει στους τομείς του Management και του Marketing, και
να διευρύνει τις γνώσεις του, αρκεί να κατανοήσει τις θεμέλιους αρχές, μέσα από ένα
εύχρηστο και κατανοητό σύγγραμμα. Έτσι θα μπορούσαμε να κατατάξουμε την
πτυχιακή μου εργασία, ως ένα βιβλίο πρακτικό, επιστημονικό και περιεκτικό.
Η πτυχιακή εργασία, απευθύνεται τόσο σε φοιτητές οικονομικών σχολών, και
όσων ασχολούνται με τις δυο επιστήμες που εξετάζονται, όσο και για στελέχη όλων
των επιπέδων της διοικητικής ιεραρχίας των επιχειρήσεων που προσπαθούν να
εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, γύρω από τις επιστήμες του Management και
Marketing.
Επιπλέον με τα παραδείγματα που παραθέτονται σε διάφορα κεφαλαία, και το
ένθετο, «Η τέχνη των πωλήσεων» που βρίσκεται στο τέλος της πτυχιακής εργασίας,
το βιβλίο παίρνει τη μορφή παιδαγωγικού συγγράμματος.