Show simple item record

dc.contributor.author Κόκα, Ευγενή el
dc.date.accessioned 2019-06-27T08:28:16Z
dc.date.available 2019-06-27T08:28:16Z
dc.date.issued 2019-06-27
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/10118
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρονική διαφήμιση el
dc.subject Online advertising el
dc.subject Παραδοσιακή διαφήμιση el
dc.subject Traditional advertising el
dc.subject Καταναλωτής-πελάτης el
dc.subject Consumer-customer el
dc.title Η ηλεκτρονική διαφήμιση στην εποχή μας. el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription 1408 el
heal.classification Διαφήμιση el
heal.classification Advertising, el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2015-06-15
heal.bibliographicCitation Κόκα,Ε. ,2015. Η ηλεκτρονική διαφήμιση στην εποχή μας.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
heal.abstract Η ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας, στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Ένας σημαντικός τομέας, όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επιφέρει αλλαγές είναι και η διαφήμιση, η οποία από την παραδοσιακή μορφή που εμφανιζόταν έως τώρα διαφέρει αρκετά. Μιλάμε πλέον για την ηλεκτρονική διαφήμιση ως μια πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη μορφή διαφήμισης που καθορίζει την επικοινωνία, την προβολή διάφορων επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο κλπ. Παράλληλα, εξαιτίας της μοναδικότητας και των χαρακτηριστικών της έλυσε πολλά προβλήματα στη σύγχρονη εποχή και μετέτρεψε το μονότονο και μονόπλευρο πρότυπο επικοινωνίας της πρώην παραδοσιακής διαφήμισης σε έναν τρόπο επικοινωνίας με πολύ καλές σχέσεις και αμφίπλευρο ανάμεσα στην επιχείρηση και τον πελάτη της. Τέλος, με την ηλεκτρονική διαφήμιση οι γεωγραφικές αποστάσεις δεν αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για την δημιουργία ενός διαφημιστικού μηνύματος σε οποιοδήποτε περιοχή της γης αν και κάποιες φορές υπάρχουν μερικοί άλλοι ανασταλτικοί παράγοντες για την δημιουργία μια καλής ηλεκτρονικής διαφήμισης, οι οποίοι μάλιστα την καθιστούν μη αποτελεσματική. el
heal.advisorName Καρρά, Αναστασία el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 60
heal.fullTextAvailability false


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics